Suuupeetirsdag.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Upsaker, 26. sept 2017.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,958
    Bonuspoeng:
    293
    God (noe sen) morgen fra kontoret. Noen tar vel referansen til trådtittelen selv om Radioresepsjonen har pause? Dagen bringer endel utfordringer som må løses som bringer meg over til dagens longshot:

    Er det noen som reiser fra Stavanger i dag som kan ta med to laptoper til Oslo? Bil, båt, fly eller tog spiller ingen trille.
     
    Eddie47 and NoLimit like this.
  2. TigerTravel

    TigerTravel Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    8
    Sorry @Upsaker, ikke i dag, men er på SK 4010 onsdags morgen hvis det hjelper...
     
  3. Nanping

    Nanping Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Skal fly fra Stavanger til Oslo i dag. Håndbagasje eller kan jeg stappe dem i kofferten?
     
    Stuttfeiten liker dette
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Heisann, ryktet om min død er sterkt overdrevet.
    Men fru Roadking og undertegnede har vært travelt opptatt av å være livsnytere på en praktfull resort. @milehigh får ta skylden for at vi har en så praktfull ferie at IF har kommet i bakleksa :)
     
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,958
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk til dere begge! Jeg har heldigvis kommet i kontakt med en annen som skulle samme veien i kveld :)
     
    TigerTravel and Nanping like this.
  6. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra kontoret, hvor jeg nå akkurat har rundet 24 timer uten søvn, og akkurat har unnagjort alle "morgenmøtene". Med tettpakket program frem til klokken 11 i kveld kan dette bli en spennende dag. Men jeg er fortsatt høy på DC-opplevelsene fra helgen, så dette skal gå greit! :)

    Ha en flott tirsdag videre!
     
    Travellingalf liker dette
  7. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,015
    Likes mottatt:
    6,514
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Alexanderplatz, Berlin. Her feires Oktoberfest, men en svært blek utgave ift originalen i Műnchen. Dessverre er det bl.a. helt fritt for frauleins in dirndl her...:(

    Paulaner Festbier slukker i alle fall tørsten med bravur, så her blir man en stund. Frister absolutt ikke å reise tidlig ut til Schőnefeld.

    Guten rutsch!:)
     
  8. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra SJ toget på vei til Arlanda.
    2 møtedager i Gavle er unnagjort og om ett par timer skal SAS frakte en tilbake til Gardermoen.
    Solen skinner i Sverige nå i ettermiddag så håper det er like bra hjemme!
     
  9. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    En snartur TRD - OSL - TRD for å skrive under på salgskontrakt på kåken i dag. Startet dagen med bollefrokost i Trondheim (for å feire salget?) og tar "middagen" i den nye loungen i Oslo. Skulle ønske det var mulig å få seg noe mer fornuftig mat enn hva som blir servert.

    Dagens beste observasjon var forøvrig da personalet i Oslo-loungen måtte snakke til ei dame i femtiåra som fylte to * 0.5 liters flasker med vin fra tappekrana i det hun skulle gå. Snakker om gjerrig ...
     
    wilco, Edin, DanH and 6 others like this.
  10. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Oida… flaut!
     
    Anita, Nanping and Bjoern In America like this.
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det er jaggu helt utrolig hvor frekke og gniene folk kan bli! De skulle ha blitt bannlyst for evig tid.
     
  12. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Med såpass lite kløkt fortjener man å bli tatt, eller det fortjener man vel uansett...

    Da var det mer gjennomtenkt fra den unge tilsynelatende tungdrankeren i 30-åra, som dunka nedpå glass på glass på glass med cognac i gullstua på OSL. Skytteltrafikk der altså, med relativt velfyllte ølglass med cognac.

    Han forlot området imponerende edru, med pc-veska i ene hånda, og en termos i den andre.

    Like før jeg sendte en mail til gullpostkassa.
     

Del denne siden