Kom tilfeldigvis over Swiss First tilgjengelighet ZRH-BKK. Er dette noe nytt? I så fall er jo dette en fantastisk åpning for alle oss som skal reise på F i sommer...
Har ikke søkt, men prøv med Tallinn i morgen tidlig for CT? Tror kanskje dette er one-of-a-kind. Skal du på tur, book det - avbestill heller iht. reglene. Happy Flying.
Jeg søkte litt rundt i går kveld men fant ingenting med expertflyer. Er det noen som har klart å booke? Når og hvor eventuelt?
Fant spredt tilgjengelighet til NYC innenfor de nærmeste 14 dager, men det var på united.com, så vet ikke hvor pålitelig det er.
Du sjekker det lett på SAS.NO. Søk etter en award biletter på random daro(feks krs-osl) så skal du få amex CT opp som en kampanje på høyre siden
Min dame i Tallin fant ingenting på min dato fra ZRH til TYO. Dermed ble det LH First i sommer allikevel...
Stilig, LH F er gøy. Til TYO? en eller to seter? Ikke vært så mye den veien når jeg har søkt. LH F begge veier? Hva er ruten?
OSL-FRA-HND-ICN-BKK-CDG-OSL http://bit.ly/1XDC5X7 Tilgjengelighet østover er de siste 14 dagene svært god vil jeg tørr påstå. Om du er åpen for LH F fra Munchen, så er det alltid åpninger. LH716 er somregel den som ryker først
Tusen takk for god bloggpost, har lest den før, men ikke sjekket for oppdateringer, er til god hjelp for oss andre som vil gjøre det samme