Tåkesøndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flymunda, 04. okt 2026 kl 08:13.

1. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    12,297
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et tåkete BER. Hører fly lande og ta av, og skjer vel ikke så mye her en søndag morgen, så de skal klare trafikken også med større separasjon. Skulle egentlig ha direktefly til OSL, men det kansellerte SAS 16 dager før. Når formålet var litt MR så er det forsåvidt hyggelig med et ekstra legg, selv om første blir med EMB. Så skulle jeg plutselig til CPH i morgen igjen, så da lurte jeg på å hoppe av der, men ender opp med å fly tilbake og frem.
    IMG_9089.jpeg Edit: Satt sånn at jeg fulgte meg på bagasje-taggene som ble lastet. BER-CPH har mye feed til USA rutene ut av CPH. Når man uansett må via FRA eller MUC er det like fornuftig å fly via CPH som er på veien. Og forøvrig mange som skal til Norge.

Last edited: 04. okt 2026 kl 09:48
  2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    28,454
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra stua.

I går skulle bli en lat dag, men tok en tur til både Pirbadet og 3T og på begge plasser klarte jeg å slå mine egne rekorder på fart og vekt. Ganske støl nå, men tenker det blir en svømmetur til for det.
    Ellers blir det å stryke litt linklær, for det blir tett under 30 grader på Malta. Kommer riktignok til å sitte mest inne i møter, men greit å være forberedt. På tirsdag finner jeg ut om jeg får tilgang til KLM lounge på Schiphol når man ankommer med KLM og flyr videre med Air Malta på KL flightnr. Air Malta er ikke medlem av noen alliance. Fare for at det blir loungekey klipp (som jeg har mange av).

Ha en fin søndag!

3. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,681
    Bonuspoeng:
    113
    God(?) morgen fra sentrale østland. Tilnærmet skyfritt her, men tåken i hodet har ikke lettet HELT etter gårsdagens gode lag med "dårlige" venner.o_O
    Neste vårs Italiatur skal spikres i dag, kombinert med cruise med Explora. Rabatter skal kryssjekkes, quest'en mot LTD maksimeres og KANSKJE jeg klarer å karre meg ut på gåtur i den friske luften?:cool:

Eddie47 liker dette

Del denne siden