Talkmore med 500 i Trumf bonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av larslarslars, 19. jan 2022.

  1. The_Dude

    The_Dude EBG

    Innlegg:
    1,067
    Likes mottatt:
    1,756
    Bonuspoeng:
    113
    " Nye kunder får i tillegg hele 500 kr i velkomstbonus! For å kvalifisere til velkomstbonus kan du (nummeret ditt) ikke ha vært kunde hos Talkmore siste 3 mnd eller ha mottatt velkomstbonus siste 12 mnd."

    Står jo svart på hvitt at jeg = nummeret mitt. Men jeg har jo mange nummer, der de fleste ikke har vært hos Talkmore før. Noen som har testet ut dette i praksis, om jeg får bonus på nummer#2 når det er under 12 måneder siden man fikk velkomstbonus for nummer#1?
     
    Last edited: 03. mars 2023
  2. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    ikke sant.. jeg leser da at de mener "For å kvalifisere til velkomstbonus kan nummeret ditt ikke ha vært hos Talkmore siste 3 mnd.."
    så dette er kanskje nr avhenging. Men spørsmål er også om man kan bestille på vegne av noen andre (barn/kone) og få trumf på sin konto. med ICE hos viatrumf gikk dette fint

    også om det er bare 1 gang man får, uansett om man registrerer ulike nr
     
    Last edited: 03. mars 2023
  3. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,367
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Det er flere vilkår enn de som nevnes over:

    Talkmore - Trumf.no
     
  4. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    Ja.
    Men dette er et TrumfVisa kort tilbud.
    Så dette er nytt men Talkmore har ikke skrevet noen andre vilkår for dette spesiellt.
    Jeg har bestillt...med et "nytt" nummer som ikke er brukt før.
    Men jeg har fått 750kr Trumf inn på trumf konto før...som er kun en gang pr trumf konto.
    Får se hva som skjer...denne blir aktivisert 10 Mar 2023.
    Skal oppdatere hvist/når noe skjer.
    PS: En fin måte og få nytt nummer på er og kjøpe Telenor Kontantkort,og konvertere dette over til Talkmore,og så konvertere tilbake det samme nummeret til Telenor kontantkort igjen når Talkmore bonusen er utbetalt,hvist du ikke vil være talkmore kunde.
    Så slipper man og prate eller si opp noe abb,hverken hos talkmore eller telenor.
     
    cooolcatz liker dette
  5. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,367
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er det samme tilbudet, men med ekstra rabatt for Trumf Visa kortholder.
    https://www.trumf.no/fordeler/trumf-visa/talkmore_trumfvisa_kampanje
    Du blir sendt hit for å bestille abonnementet (den ordinære bestillingsportalen for Trumf):
    https://talkmore.no/mobilabonnement/trumf

    Jeg tviler på at ekstrarabatten for Trumf Visa slår inn om du ikke kvalifiserer for den ordinære Trumfbonusen.
     
  6. The_Dude

    The_Dude EBG

    Innlegg:
    1,067
    Likes mottatt:
    1,756
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, dette har jo jeg jo faktisk lest. Er det noen som har fått velkomstbonus mer enn en gang, noensinne, til samme trumf-konto? Eller har de systemer til å sjekke dette? :)
     
  7. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,960
    Likes mottatt:
    5,767
    Bonuspoeng:
    183
    Begrensningene de refererer til her er nok at én Trumfkonto kun kan være knyttet til ett Talkmore-abonnement av gangen. Flere bestillinger på rappen vil dermed ikke fungere.
     
    The_Dude and FlyMCO like this.
  8. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    Som med de fleste ting så kan man få bonus selv om egentlig ikke skulle ha det,og andre ganger får man ikke bonus selv om du oppfyller alle krav.
    Selge´rne på kundeservice gir ofte 5 fokjellige svar om du spør 5.
    Husk at kundeservice på de fleste steder er annsatt på kundeservice som selgere,og er ikke der for deg for å gi kundeservice.
    Den beste måten er å dele erfaringer med andre her inne.
     
    melkoo liker dette
  9. JorgenOlsen

    JorgenOlsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Kan man fremdeles få velkomst bonus hver 12 mnd etter at trumf har endret prosessen der man må logge innnog sånt?
     
  10. melkoo

    melkoo Medlem

    Innlegg:
    100
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    28
    Hvilke telefon abb går folk over for å sone karantene tiden etter at de har fått Talkmore bonusen?
     
  11. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,163
    Likes mottatt:
    7,928
    Bonuspoeng:
    183
    Ice på Eurobonusportalen?
     
    melkoo liker dette
  12. FlyMCO

    FlyMCO Aktivt Medlem

    Innlegg:
    489
    Likes mottatt:
    605
    Bonuspoeng:
    93
    Oppdatering...
    Fikk 250kr fra trumf nå etter 1 mnd.
    De 750 fra talkmore har ikke kommet,men der får man som regel etter 2 faktura er betalt.
    PS : dette er Trumf-Visa kort kampanjen med 1000kr i bonus.
     
  13. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    De er veldig tydelig på det siste, ja. 2 mnd med betalt abo først.

    Men jeg flyttet resten av familiens abo også - og da slo regelen inn om at de ikke gir ny velkommen-bonus til samme trumfkonto som før. Selv med noen mnd i mellom.

    Så dersom man ønsker dette (evt kommer tilbake til dem etter en tid borte), kan det være greit å vite at de ser ut til å følge sine egne regler.

    Bonusen fra Viatrumf kom uansett, på alle abonnementene. Bare ikke bonusen etter 2 mnd fra Talkmore selv.
     
  14. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,675
    Likes mottatt:
    6,662
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, selv om dette fungerte før på samme trumfkonto så har det vært en per trumfkonto siden ihvertfall ifjor engang. Derfor må man bestille familien sine abonnementer ved å bruke deres egne trumfkontoer. Usikker på om man får bestille på nytt etter feks et år eller om man nå kun får en velkomstbonus per levetid.
     
  15. melkoo

    melkoo Medlem

    Innlegg:
    100
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    28

    Har du en link?
     
  16. Stianoh

    Stianoh Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
  17. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,163
    Likes mottatt:
    7,928
    Bonuspoeng:
    183
    melkoo liker dette
  18. rgn

    rgn Medlem

    Innlegg:
    208
    Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som fant ut av om man både får 500 trumf og 500 rabatt ved bruk av vervekode?
     
  19. JorgenOlsen

    JorgenOlsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    14
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Hva er "karantenetid" hos Talkmore når det gjelder verving? jeg kjenner til at i vilkår så står det at det er 12 mnd. Men jeg har også hørt fra noen hos Talkmore i chatten atman kan benytte seg av dette hver 6 mnd. Noen som veit?
     
  20. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,530
    Bonuspoeng:
    93
    Blir som ein hugselapp til meg sjøl det her men: Har altså betalt 2. faktura hos Talkmore etter at eg gjekk på tilbudet deira i mars om 750 trumf-poeng. Så då er det berre å starte klokkene.

    250 frå Trumf Visa kom rimelig raskt i etterkant ja.
     

Del denne siden