Talkmore med 500 i Trumf bonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av larslarslars, 19. jan 2022.

1. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,970
    Bonuspoeng:
    183
    Jo, det gjorde det, men når bonusen var sanket så var bonusen sanket, så da var jobben gjort. Så deres oppgave var enkel, si opp alle nummerene så var vi ferdige, for jeg gidder ikke å forklare, men de klødde seg nok i hodet litt ja :)

2. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    De hadde samme hull hos Talkmore for noen år siden. Da var det med Norwegian CP. De hadde ikke slått av at prepayed ga meg bonus. Så jeg hadde 6 prepayed cards til 55 kroner (måtte lade på 50) og fikk vel 250 kroner i "gevinst". Var en fin tur til Argentinia det. :D

3. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,968
    Bonuspoeng:
    293
    Så gøy å «lure» systemet ..

Shyneno, Ombo and Rscott like this.
  4. torfje

torfje Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    18
    Ser at trumf og Talkmore har ny kampanje nå med 1000 (13500 EBP) trumf kroner når du bestiller abbonnement som blir overført fra annen operatør. Jeg får ikke brukt det pga telefon via jobb. Er det mulig å opprette et telefonnummer for å så få det overført til Talkmore?

5. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    994
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er det opp til den enkelte hvor uetisk man synes det er i forhold til om man ønsker at slike kampanjer skal fortsette i fremtiden, men det er vel ingenting i veien for å stikke innom en kiosk og kjøpe seg kontantkort man porterer over...

Shyneno liker dette
  6. WingmanWizard

WingmanWizard Medlem

Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    "
    • Det er kun mulig å få velkomstbonus én gang per Trumf-konto, om flere bestillinger har brukt samme Trumf medlemsnummer er det kun siste bestilling som får Trumf- og velkomstbonus. Tilbudet kan kun benyttes én gang per person" - da må man også ha tilgang på en god del trumfkontoer for full luring av systemet?

Shyneno liker dette
  7. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,556
    Bonuspoeng:
    113
    det er synd at så mange her inne prøver å lure seg til ekstra poeng gang på gang.. det gjør at det blir dårligere og dårligere kampanjer fremover.

8. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,414
    Bonuspoeng:
    113
    I denne kampanjen står det ikke at man får trumfkroner men 1000 kroner og at man får trumf på bruken. Om det er tilfelle eller dårlig språk/formulering vites ikke....

9. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    802
    Bonuspoeng:
    93
    Du får bare denne EN gang pr Trumf konto.
    "vi" her inne har prøvd flere ganger,og det fungerer bare 1 gang pr Trumf Konto.
    Du får "like" 5 kr i mnd ved å ha Talkmore hvist du aktiviserer denne funksjonen inne på dit abb hos Talkmore.
    Alle disse kampanjene er der for å LURE forbrukeren,litt som ALLE kredittkort.
    Så GRATULERER til alle som greier å "lure" de tilbake.
    Det er sånn dette "gamet" fungerer,og det er derfor de fleste her bruker mye tid på "Points and Miles" gamet.

10. WingmanWizard

WingmanWizard Medlem

Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    Litt enig. Det ene er at det må være ok å være litt frempå og løsningsorientert. Så lenge man følger reglene og det spillet en profesjonell aktør har satt, det er innenfor. Det er ikke slik at disse kampanjene og tilbudene er laget for å være "snille", selv om det muligens fremstår slik for en bonusnisse. Finnes sikkert eksempler på at ting er strukket for langt, hva vet jeg.

FlyMCO liker dette
  11. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,556
    Bonuspoeng:
    113
    Du får den en gang hver 12 måned (som jeg selv har fått)

men folk lager jo nye mobilnr for å få mer enn det som er meningen.

WingmanWizard liker dette
  12. WingmanWizard

WingmanWizard Medlem

Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    Men du må også en trumfkonto per nummer, så det blir komplisert å ordne noe særlig mer enn på deg selv og kanskje en man bor sammen med. Det blir komplisert å dra inn veldig mange andre. Mulig det finnes måter å lure dette til på jeg ikke har sett.

FlyMCO liker dette
  13. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    994
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ikke min erfaring...:)

14. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Det står det på https://www.trumf.no/fordeler/talkmore/ , og på Facebook har folk bekreftet det med Talkmore kundeservice

15. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,741
    Bonuspoeng:
    183
    Begrensningen ligger i hovedsak på at en enkelt Trumf-konto kan kun være koblet til et Talkmore-abonnement av gangen. Velkomstbonusen betales først ut 2-3 måneder etter bestilling og forutsetter aktivt abonnement med aktiv Trumf-kobling, eventuelle forsøk på å bestille nytt abonnement i mellomtiden vil nulle ut dette.

16. WingmanWizard

WingmanWizard Medlem

Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    Det står i betingelsene nå. Mulig det ikke har gjort det tidligere eller at det bare ikke fungerer. Det er eventuelt litt rart for den betingelsen er klart formulert.

17. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,741
    Bonuspoeng:
    183
    upload_2024-6-28_11-26-54.png

18. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    802
    Bonuspoeng:
    93
    Prøvde for 2 gang,med nytt nummer, ca 15 mnd etter første gang og fikk ikke 750kr som det var den gangen.
    Kundeservice hos talkore sa også den gang at det var kun en gang pr trumf konto,og det sto også i terms inne hos talkmore,og det står der forsatt.
    Det har alltid stått hos trumf at man får igjen etter 12 mnd,men talkmore har ikke vært enig i det,når jeg har forsøkt.
    Som allt annet i dette gamet er det nok litt Hubba-Bubba hva man får og ikke.
    -----
    more1.png
    -------
    Se kopi fra Talkmor sin side,nederst det det står terms for "velkomsbonus".
    https://talkmore.no/privat/partner/trumf

19. magnusant

magnusant LTG

Likes mottatt:
    1,016
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk dette da det var 750 for noen år siden. Hadde forstått det som at det burde gå fint å få igjen nå.
    Men hvis det @FlyMCO sier stemmer, orker jeg ikke prøve. Noen andre som har erfaringer med at det ikke skal gå?

20. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,156
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tolker det som om at man ikke kan bestille til andre gjennom sin egen trumfkonto.
    Eksempel at man bestiller til seg selv + barn. Da vil man kun få utbetalt 1 bonus.

Det står samtidig i vilkår at man ikke kan ha fått bonus utbetalt siste 12 mnd og at man ikke kan ha vært kunde siste 3 mnd.

WingmanWizard and livinspeed like this.

Del denne siden