Talkmore med 500 i Trumf bonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av larslarslars, 19. jan 2022.

1. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,761
    Bonuspoeng:
    293
    Det stemmer. Det går hvis barnet har egen trumfkonto koblet til din gjennom felles medlemsskap, men det er ikke lov med egen konto før barnet er 15

Last edited: 29. juni 2024
    WingmanWizard and Magnus1001 like this.
  2. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Er det mulig å "splitte" opp en Trumfkonto som har vært felles? Litt kjedelig å ikke kunne få Velkomstbonus fra Talkmore for meg selv, når jeg ordnet det for samboer ved sist kampanje.

3. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    441
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, det er bare å forlate den på Trumf sine sider. Gjorde det forleden dag.

4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,761
    Bonuspoeng:
    293
    For meg har det fungert å bestille bytte til Talkmore med samboer sin trumfkonto og til meg selv med min konto, selv om disse er koblet sammen. De har jo fortsatt separat innlogging. Begge to har fått velkomstbonus.

Preference liker dette
  5. Preference

Preference EBG

Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Det er jo det aller beste, takk!

6. P650

P650 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Forsøkte du noen gang på dette? Hvordan gikk det?

7. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    3,002
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har gjort dette, var ingen problem selv om jobb-abo. også er Talkmore. Men det er både enklere og muligens mer fornuftig å hamstre på en Meny kampanje i stedet :) Siden trumf utbetales 6. i mnd etter man har vært kunde 2 hele mnd ender man opp å betale for 3+ mnd, og kostnad blir 700+ for vel 1000 trumf.

Last edited: 23. okt 2024
  8. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,654
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har fått trumf bonus flere ganger med Talkmore?

Det er snart 12 mnd sidene jeg hadde abbonemententene til ungene der sist og tenkte prøve bytte over når det er gått over ett år

Reglene kan nesten tolkes slik at det kun gies trumf bonus èn gang pr trumf konto uavhengig hvor lang tid det har gått siden man sist var kunde?

Noen med pratiske erfaringer?

• For å få velkomstbonus fra Trumf kan du ikke ha mottatt velkomstbonus knyttet til det aktuelle mobilnummeret de siste 12 mnd
    • For å få velkomstbonus fra Trumf kan ikke nummeret ditt ha vært aktivt hos Talkmore de siste 3 månedene før oppstart av abonnementet
    • Det er kun mulig å få velkomstbonus én gang per Trumf-konto, om flere bestillinger har brukt samme Trumf medlemsnummer er det kun siste bestilling som får Trumf- og velkomstbonus
    • Tilbudet kan kun benyttes én gang per person

9. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,741
    Bonuspoeng:
    183
    Punktet om én gang per person/Trumf-konto er antagelig en henvisning til at integrasjonen mellom Trumf og Talkmore ikke lar deg koble flere abonnement til samme Trumf-konto.

livinspeed and Lars J like this.
  10. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,761
    Bonuspoeng:
    293
    Det går flere ganger med samme trumfkonto så lenge det er 12 måneder mellom. Skal du bestille flere abonnement samtidig fungerer det å spre de på forskjellige kontoer i samme familiegruppe, men Trumf sin aldersgrense er vel 15 år eller noe sånt så har du yngre barn enn dette må du eventuelt bruke point earner sin konto.

Og hvis du rekker så er det kampanje med 1000 trumf fram til og med 3 november :)

Lars J liker dette
  11. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    994
    Bonuspoeng:
    93
    Helt uproblematisk.

Lars J liker dette

Del denne siden