Tekniske problemer hos SAS ikveld?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Wendel, 30. juni 2024 kl 21:57.

  1. Wendel

    Wendel Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Hei.

    Jeg har 200.000 poeng som går ut på dato ved midnatt.. Prøvd forgjeves å bestille turer de siste 5 timene, men når jeg skal betale får jeg beskjed om at det er en teknisk feil hos sas. Andre som har dette problemet i kveld?
     
  2. interface87

    interface87 Medlem

    Innlegg:
    174
    Likes mottatt:
    279
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, men kun om det er barn med i bookingen. Funker ellers fint om det kun er voksne i bildet… Elsker SAS IT:confused:
     
    The_Dude liker dette
  3. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,901
    Likes mottatt:
    7,985
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen problemer da jeg booket i kveld, med poeng.

    Men ingen barn på bookingen, hvis det er der problemet ligger som @interface87 peker på.
     
  4. Wendel

    Wendel Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg prøver bare å bestille for meg selv, så ingen barn inni bildet :( Uhorvelig kjedelig hvis poengene ryker pga dette o_O
     

    Attached Files:

  5. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    411
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    93
    Prøvd cash og poeng? Innser at det ikke er det du er ute etter og uten at jeg er kjent med tilgjengeligheten/prisen, men kan jo være bedre enn å miste så mange poeng (?)
     
  6. Wendel

    Wendel Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Har prøvd å booke billett med bare cash også, og får samme feil der :)
     
  7. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    680
    Likes mottatt:
    2,276
    Bonuspoeng:
    93
    Prøvd en annen nettleser/mobil og ev. annet bankkort? Jeg får av og til et problem hvor jeg ikke får logget inn, da hjelper det å slette alle cookies på sas.no, du kan kanskje prøve det og.
     
  8. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,249
    Likes mottatt:
    3,435
    Bonuspoeng:
    113
    Denne feilmeldingen har jeg tidligere også fått ved Star Alliance Award når utreise og retur ikke var i samme reiseklasse.
    Uansett, dokumenter god med skjermbilde/skjermopptak. Jeg sier ikke det blir lett å få hjelp av SAS i etterkant, men det blir i hvert fall lettere med god dokumentasjon.
     
  9. shu

    shu Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    145
    Bonuspoeng:
    33
    Prøve en annen nettleser? Eller i appen?
     
  10. Wendel

    Wendel Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Prøvd både på stasjonær, mac, ipad og app. I appen før jeg følgende feil: IMG_2837.jpeg
     
  11. Wendel

    Wendel Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Update: På 4. forsøk med å betale via PayPal fikk jeg plutselig mail med elektronisk billett, selv om feilmeldingen kom etterhvert! Ser turen også ligger inne i appen. Så da håper jeg at alt er i orden likevel :D
     
    Wiolenze, btm, Preference and 4 others like this.

Del denne siden