Tel Aviv poengsone?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av bunit, 24. sept 2023.

1. bunit

bunit Medlem

Likes mottatt:
    849
    Bonuspoeng:
    93
    Ligger Tel-Aviv i poengsone for Europa eller Midtøsten? (Star A poengtabell)

2. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,848
    Bonuspoeng:
    183
    Midtøsten. Se "Definisjoner av regioner" nederst i poengtabellen.

3. bunit

bunit Medlem

Likes mottatt:
    849
    Bonuspoeng:
    93
    Takk.

Det burde jeg klart å finne selv...

Wiolenze liker dette
  4. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,020
    Bonuspoeng:
    93
    Med SAS hadde man sluppet unna med 30.000 poeng, så håper virkelig at Tel Aviv kommer på nettverket til SAS snart.

afirm liker dette
  5. EgilSk

EgilSk Kreativ lurendreier

Likes mottatt:
    384
    Bonuspoeng:
    63
    Er Tel Aviv en by som er verdt å besøke?
    Temperaturmessig virker det til å være et bra storbymål om vinteren, historiemessig må det være bra.. Men er det grei shopping for kona, det er jo the big question?
    Hvordan er prisnivået på shopping, mat og drikke?

6. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,020
    Bonuspoeng:
    93
    Personlig kan jeg anbefale Tel Aviv på det sterkeste. Jeg har selv vært der rundt ti ganger og håper å reise tilbake igjen snart. Det er en veldig levende og vibrerende by, en stemning jeg ikke opplever i andre byer. Midtøstens Miami som National Geographic kalte byen, selv om jeg synes Tel Aviv er langt gøyere enn Miami. Bor du ved et av hotellene nær stranden har du strandlivet på den ene siden og shopping og storbyen på den andre. Det er korte avstander og det ligger flere store kjøpesentre sentralt i byen. Det skal sies at prisnivået har steget betydelig det siste tiåret, blant annet fordi valutaen har styrket seg noe voldsomt i forhold til den norske kronen. Jeg betalte 1,4 kroner for en shekel i 2011, nå koster det 3 kroner. Det er slett ikke det rimeligste reisemålet, men verdt pengene spør du meg.

Det er bare synd at Norge er det eneste (tror jeg) landet i Europa som ikke har en direkterute. Jeg fløy tre ganger med Norwegian da de fløy direkte fra Oslo for noen år tilbake. Sitter og venter og drømmer om at SAS vil starte opp en rute en vakker dag.

EgilSk and afirm like this.

Del denne siden