TGI FRÆDDAN!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 03. jan 2014.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, ja da sitter man her ute på havet nok en natt og sørger for at Norge også i fremtiden kan flyte over av melk og honning.

    Ser ikke veldig lyst ut for returen til land i formiddag. For trøste meg med at det blir mer lommepenger om jeg må være her ute til lørdag. Det blir iallfall en god rød en når jeg ramler inn hjemme.
     
    tommy777 liker dette
  2. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Goood morgen! 2. dagen i ny jobb. Kjempespennende og veldig mye å lære. Har allerede innkalt til mitt første møtet, så i dag blir det planlegging av en rekke spennende prosjekter som vi har i "pipeline". Virker som en lovende jobb både mtp kollegaer, arbeidsoppgaver og miljø!
    Ønsker alle en flott helg!
     
    Jørgen liker dette
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Mårn!

    Her blir det rehabilitering i helgen. Sykdommen henger i. Lillehammer utgår dessverre. Må tenke helsa først.
    Må jo bli fresk til jeg skal til Stillehavet om 1,5 uke!

    Ha en fin dag!
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag! Første dag på jobb i 2014, blir faktisk litt godt. Neste uke sparker det i gang med reising igjen, første tur er til Chicago med United sine fine priser ;)
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God Bedring! Her begynner man å bli bedre, men jeg skal si at den forkjølelseskula satt godt i.

    Ikke nok med det, etter å ha komme hjem fra Calgary for to dager siden så skal jeg "tilbake" til Las Vegas imorgen. Så jeg håper desperat på at jeg ikke rekker snu døgnet. Fingers kråssed.

    Imens koser jeg meg meg Amerikansk politikk på sitt aller villeste, men FB sidene "100% Fed Up" og "Blue Street Journal". Der har vi ytterpunktene sine der. Fra den ene siden der
    - Barry didn't let me carry (bilde av gråtende mor med nyskutt sønn).

    Mens den andre siden poster bilder av mennesker som har blitt diagnostifisert med kreft (er noe man ikke bør kødde med, synes nå jeg), og som allerede har rukket signere seg opp for Obama care og dermed blitt friske. Ikke værst etter bare noen uker med fungerende nettsider.

    Jeeeeez... Får få på meg "Don't mess with Texas" - capsen min og komme meg på kontoret.

    Ha en fin dag.
     
  6. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God dag, fremdeles fridag her :)
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske!
    Guttungen ville ikke sovne før kl 2 i natt. Og da fikk selvfølgelig ikke jeg sove. Kl 5 hadde jeg fortsatt ikke sovna. Og kl 8 våkna sønn nr 2. Og så var det opp kl 9 med en innlagt sovepause fra 11 til 13. Føler meg trøtt som en strømpe. Har mange ting jeg skulle ha gjort i dag og på toppen av det hele har jeg noe grums i halsen, hoster og harker og har vondt i hodet. Jammen er det godt med fridager. Tror jeg må medisinere med meg litt Jägermeister fortere enn svinnt!

    Så fra nu av kan det kun gå bedre. Ser frem til ettermiddagsluren. Men først lunsj.

    Måtte dere ha en bedre dag enn meg.
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicagosibirsk! Etter en god halvmeter med snø er det nå sol og minus 18 gradertakkfskalduha. Fruen har dratt en tur på kontoret i dag mens jeg skal forsøke å komme med ajour med diverse ting og tang.

    Heldigvis fredag. God helg!
     
  9. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra San Diego! Snart tid for litt frokost og så etter hvert stike nordover til LAX, der jeg skal ha min første tur med A380 i dag. Ganske imponerende at det ikke har skjedd før i grunnen! Kan i grunnen bli linteressant i morgen om uværet som er meldt i England slår til..
     
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Stavanger eller deromkring. Kan rapportere om sommerlige temperaturer i forhold til han i Chicago - hele 7 varmegrader ute, vind og øsepøse.
    En kraftig forkjølelse har også funnet veien til disse kanter, smitter det gjennom forumet mon tro :p
    #host#hark.
    I dag måtte jeg også innom glassbanken for å kjøpe rød vin, dårlig tegn for da har en reist for lite til utlandet, ehee eller kost seg for mye nå i vintermørket.
    Vell, dere får ha en riktig god helg hvor enn dere måtte befinne dere "deruterundomkring"
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Ayayayay .. her har temperaturen såvidt krøpet over frysepunktet. Øllen i garasjen er offisielt kaldere enn den i kjøleskapet. Ikke akkurat Hotlanta i dag ..
    Men solen skinner ihvertfall!

    Bob Bradley ny trener i Stabæk - Rochdale-Leeds på Fox i morgen - T-30 til Superbowlparty på Royal Princess .. Livet smiler!
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Nå var jeg lei av å føle meg fyllesyk etter nyttårsaften. Så jeg tok en viktig avgjørelse: Men ondt skal ondt fordrives!

    SKÅL!
     
    Scanflyer liker dette
  13. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God natt fra senga. Et par øl på Justisen med en kollega ble til 10 halvlitere og 3 jägermeister. Trenger jeg si mer?

    Fred ut.
     
    Bizflyer and Fnate like this.
  14. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Har Justisen åpnet igjen?
     
  15. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Årets middag allerede 3. januar? :)
     
  16. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Paragrafen i hvertfall. De stenger jo med jevne mellomrom, alt etter hvor ofte myndighetene kjører bokettersyn. ;)
     

Del denne siden