Thai Airways og slipp av bonusbilletter i F

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Flyskrekk, 02. aug 2017.

  1. Flyskrekk

    Flyskrekk Er for lengst kurert

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    201
    Bonuspoeng:
    43
    I følge onemileatatime så finnes det et triks ved bestilling av bonusbilletter hos TG. I korte trekk går det ut på at med en gang at en ticket i O reserveres gjøres det automatisk flere tilgjengelig.

    Konkret ser jeg på en reise fra BKK til LHR i september hvor det kun en tilgjengelig i O - mens jeg skulle hatt to.

    Noen som har testet/fått til dette via Tallinn?

    Artikkelen som beskriver dette er fra 2012:
    http://onemileatatime.boardingarea....ways-only-releases-two-award-seats-at-a-time/
     
    Ursa, Westlife and Xflipper like this.
  2. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen anelse, men jeg har selv sett at de har slippet billetter i F kort tid før avreise. Kanskje det er automatisk opp til et visst antall?

    Da jeg reise i F i 380 fra BKK til CDG var vi kun 4 personer i kabinen. Jeg klarte aldri å finne noen flere billetter på den etter jeg snappet den opp.
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fant og booket en t/r LHR-BKK med TG i F, romjulen 2016. Turen går nå i november. Da jeg hadde booket, var det ingen F å oppdrive som award på de flightene, jeg har sjekket mange ganger. Så ingen automatikk...
     
    FFlyer liker dette
  4. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Har booket 2 billetter i Thai F og Tallin så kun 2 tilgjengelig. Dagen etter bestilling slapp de ytterligere 2 billetter i F. Dette gjaldt både strekket ICN-BKK og BKK-FRA.
     
    Upsaker liker dette

Del denne siden