Sandwich på den korte turen fra AMS til CPH. Ble litt forsinket da det ble rot med trappa, men kom oss i vei og rakk en rask fransk hotdog før boarding. Svingte innom loungen for å gå på do og ta ett glass med drikke, dragen lurte på om jeg var gal som ville inn i den sterkt overfylte loungen på første plan og ikke heller ta trappa opp i 2 eth i gull loungen. Orket ikke det nei med 14kg hånd baggasje! Star Alliance reklame på CPH Vant ikke stolleken heller. Ble smekkfullt det slitne CRJ flyet på vei opp til Trondheim. Dette flyet trenger vel en liten refresh snart.. Satte kofferten pent ifra meg utenfor døra
Endelig hjemme. Alt gått på skinner så langt. Hibikiene fra Tokyo overlevde rundturen også, så det var bra Aviator på TRD er på ballen, bagasjen på båndet i det vi kom fram med bussen på utenlands terminalen. Gikk raskt Resten av turen starter om 14 dager fra idag av Av alle biz produktene så tror jeg det er Virgin jeg gleder meg mest til så langt Håper på equipment change eller å få oppgradert til de F setene (som er biz) hos Korean mellom YYZ-ICN. Tror ikke vi skal begynne å rote med den bookingen og rebooke via YVR istedet (Nye 787-10 til KE flyr derifra med nye biz layouten), mye kan gå galt hvis den må flere ganger innom back office for å få den helt ferdig billettert
Kom nok rett etter deg , landet omtrent når du boardet til TRD. Så jeg gikk inn omtrent samtidig som jeg kommenterte innlegget ditt.
Er det Apex eller den helt gamle 2-3-2-kabinen? Jeg har selv både 789 (til nettopp YVR) og 781 (til ICN). Selv om den nye kabinen ser veldig fresh ut, ser jeg mest frem til Apex. Det er i mine øyne et mer unikt produkt.
Den helt gamle, 2-3-2. så er jo som å fly premium economy. Apex suites hadde vært gull men nei… Så får håpe på å snakke seg opp til de F setene… men de er vel bare forbeholdt de med høyest status i Korean Air..
The Times ringte i går og ville ha en rask kommentar til artikkelen de publiserte idag ang challengen https://www.thetimes.com/uk/transpo...irlines-and-win-1-million-air-miles-z8wcjh0wk Uten betalingsmur fra @Gresshopper https://archive.ph/V7bVK
Liten oppdatering: Ringte inn idag og fikk endret utreisen fra MAN-ATL til MAN-JFK med Virgin Og da neste booking fra ATL-YYZ-ICN-PVG til BOS-ICN-PVG. Klarer ikke nesten 16timer i det som må være premium economy til Korean Air i den gamle business kabinen som de har mellom YYZ-ICN. Apex Suites fra BOS. Så da blir det å mest trolig kjøpe economy billetter fra Delta mellom JFK og BOS, kort flytur på 40 min bare uansett. 12 dager til avreise
Da slipper jeg å tenke på å fly med AeroMexico ettersom Air Europa kreditering nå er OK etter guiden @Gresshopper la ut. Fantastisk, takk! Poengene inn i sekundet jeg trykte på submit.
Da starter morroa igjen i morgen! Kom meg ned til OSL og til Comfort Hotel Runway nå i kveld. Selvfølgelig booket med bonuspoeng for å bli kvitt alt som har med Strawberry å gjøre I morgen blir det OSL-MAN-JFK-BOS som står for tur med @Kjetil L
SAS til Manchester. Boarding og alt gikk smooth. SAS kan melde om black friday tilbud i lufta med 15% rabatt på hele menyen
1903 loungen i Manchester må jeg si er meeeeget bra. Priority Pass kan kjøpe seg inn i premium delen for ett ekstra tillegg, det er det nesten verdt mtp maten og det de serverer her. Veldig bra. 1903 er vel en egen premium del av PP loungen. Mat kan også bestilles a la carte i tillegg til buffet Gratis selvfølgelig for Virgin Upper Class, og loungen er langt fra full. https://www.nutritics.com/app/recTable/ce30eeacf6&menu=73814 Link til menyen hvis noen er intr
Virgin Blir å booke flere reiser med Virgin. Servicen de leverer er 10/10 og er som mange skriver at de yter helt super service. Blir jo tatt bedre imot her enn når du flyr First Setet var mer så som så , men gjorde i grunn ikke så mye da jeg og @Kjetil L ble sittende 6 timer i baren De gikk tom for gin på flaske til slutt så de måtte hente frem småflaskene
Centurion Loungen på JFK var ikke mye å skryte av. Stapp full av mennesker, men heldigvis eget område for Centurion, men det er faktisk en av de dårligste loungene jeg har besøkt på lang tid. Sitter i Delta loungen i Boston nå til sammenligning som er 100x opp i kvalitet. Skal legge ut bilder etterpå. Delta med en liten embraer fløy de 30 minuttene over til Boston hvor vi tok kvelden på Hampton Inn like ved flyplassen. Ok for ei natt, ikke noe mer. Ble litt forsinket ut fra JFK men ellers har alt gått på skinner.
Litt usikker på om det her skal være en delta Sky Club i tillegg til Delta One Lounge, for er isåfall ingen område for Delta Sky Club her om de skulle dele den i to. Men her slipper man hvertfall inn med SkyTeam Elite Plus og business class billetter. SAS har de fått opp på skjermen og. Mulig det er en innkjøring av Delta One Loungen og at den derfor er åpen for alle? For den er helt ny. Gir litt Singapore vibes.
Er faktisk Sky Cluben det jeg har tatt bilder av ja. Delta One Loungen er bak ett forheng og er straks ferdig. 10/10 denne sky cluben da. Noe annet enn det vi har måttet ta til takke med i Star Alliance med United Club, fyf..
Så absolutt enig, denne loungen er noe av det bedre jeg har besøkt, faktisk bedre enn endel first-lounger!