Har sjekket mitt album fra 7. juli og det stemmer god med tidene trygveat oppgir. Det som gikk forferdelig sakte, var sikkerhetssjekk osv for å komme inn i terminal C. Resten var effektivt. 02.56 (norsk tid): På vei ut av Polaris. 02.59: Om bord på bussen. 03.10: Bilde av noe brennevin i SAS-loungen. 03.22: Bilde av brennevin og mat i LH-loungen. 03.34: På plass i mitt sete i LX019
Kanon, da får jeg teste ut det på EWR i November. Polaris loungen er 10 av 10 gang bedre enn LH Senator og SK sin? Flyr med TAP
SAS/LH sine lounger kan vel sammenlignes med en i-MiEV og Polaris med en Maybach. Bør være liten tvil for alle på dette forumet om at turen må gå til Polaris. SAS sin lounge er ikke engang verdt et besøk.
Hehe såpass ja Nei da får det bli turen dit da Flyet går kl 18.05 ifra EWR, så får vel duge med en 3 timer der
Har 4 i biz og et barn hjem i plus fra Newark. Noen som har klart komme inn i polaris med samme problemstilling?
UA ryktes å være veldig strenge på kravet om at kun business class-passasjerer slipper inn i loungen, så antar sjansen for et unntak er minimal. Spesielt når man egentlig "hører hjemme" på en annen terminal.
Jeg måtte ‘krangle’ for å slippe inn i Polaris. Samtalen sluttet etter at jeg bad om å få scanne bp og se om systemet slapp meg inn eller ikke. Da ble UA-damen mutt et øyeblikk.
Security kan også være mye styr med. De hevder du er på feil terminal etc. Men lyser grønt der også når man scanner BP.
Vi fly i C til EWR (bonus), så har vi en videre flygning i F med United på en separat bilett kjøpt for penger. Skal prøve å sla sammen biletter ved innsjekk, eventuelt teste SAS kundeservice på forhånd. F kunder innenriks i USA har ikke tilgang til lounge. Klarer jeg å komme inn i Polaris lounge med gullkort og en slik bilett? Står ingenting om en slik tilfelle i tillgangsregler hos United. Noen som har erfaring med dette?
Man har kun tilgang til Polaris-loungen med utgående long haul *A business/first class-billett eller etter ankomst i United Polaris/business class. *G og innkommende SAS business gir dessverre ikke tilgang. https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/airport/united-club-and-lounges/access.html
Takk, det så jeg. Det sto ingenting om connecting passengers, så jeg skal teste det alikevel og skal rapportere resultat, hvis den er ikke kjnet fra før av.
Du kommer ikke inn i Polaris-loungen når du flyr domestic, samme om du er connecting eller flyr domestic first.
Vekker denne i live igjen. Noen som har prøvd dette i det siste? altså etter at USA åpnet opp igjen? :-D
Hvis du med "dette" mener å besøke Polaris-loungen ifm. en SAS-flyvning fra terminal B, er svaret ja. Jeg gjorde det for to uker siden. Sjekket inn hos SAS i terminal B, tok airtran til C, security (lang og vond, de påsto det ikke var noe goldtrack eller fasttrack der), spiste middag i a la carte-restauranten og satte meg til i baren for å jobbe meg gjennom noe champagne og en old fashioned. Deretter buss fra C til B og om bord i SK904 til ARN.