Til Unaiten med fader'n..?

Tråd i 'Reisemål' startet av Baldrick, 30. juli 2015.

  1. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Takk, jeg har allerede funnet noen datoer i oktober :) Eneste "problemet" er at det krasjer med det planlagte FTU i oslo.. ;)
     
  2. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Såfremt fatter'n er positiv, og fri fra jobben innvilges, så løper jeg! ;)
     
  3. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ser forresten av ruten SK925/SK926 er pr nå satt opp med en A340, men i oktober er det satt opp A330. Det betyr vel at nåværende maskin skal inn til kabinoppdatering, og må erstattes av en av de allerede oppdaterte A330..? Hvis det blir en slik tur, vil jeg selvfølgelig at vi skal få oppleve den nye kabinen..:)
     
    Jørgen and Travellingalf like this.
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Etter det jeg har forstått via andre kanaler går A330 inn når A340'ene skal bygges om, som du sier. Bestilte i mai (VIPGo) en tur i desember til D.C., og da var ex-LAN-maskina først satt opp så ble det endret til ny kabin. Testet alternative datoer og alle kom opp med A330 fra oktober og utover. Så inntil alle A340 er oppgradert ser det ut til at A330 er fast på SK925/926.
     
    Baldrick liker dette
  5. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Fra en "gamling" til en annen. Er 70 om 6 mnd..

    Hadde valgt San Fransisco uten tvil:) ... Har vært der 16 ganger. Første gang som 21 årig guttehvalp
    i 1967.. Hadde gøy med den oransje Hare Krihsna gjengen og gaulet og sang i kor med dem. Vært der flere av de siste årene og tilbake mai 2016.

    Ble frivillg putta inn en hel dag på San Quentin i 1973 for gøy skyld :rolleyes:. Det har få om ingen fått til..:eek:

    Men 70 åringer elsker Vegas. Et par dager der i tillegg.
     
    Travellingalf and Baldrick like this.
  6. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe, høres ut som du har hatt det mye gøy der ja! :)
    Som jeg har nevnt tidligere, så tror jeg min far vil kvie seg litt mer jo lengre flyturen er.. Ikke at han har det ubehagelig i fly, men i utgangspunktet vil han bare komme seg fra A til B så fort som mulig..
    Og det andre minuset, er jo det med at det er meget knapt med bonusseter til SFO.. Iallfall i biz.
    Uansett takk for innspillet! :)
     
  7. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Forstår, NYC er mitt neste valg... Var der første gang i 1966 48 timer som oppvaskhjelp på M/S Oslofjord.o_O

    Totalt 36 ganger, TRE sist vinter og booket allerede to neste vinter, merk en av dem FOR Å FEIRE MIN 70 ÅRSDAG...:D
     
    geddi, Berlioz, Henrik and 3 others like this.
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Meget prisverdig tiltak @Baldrick ! Har lenge (altfor lenge) vurdert å gjøre noe lignende sammen med min gamle mor, men nå har hun rett og slett blitt for gammel til å reise så langt. Så da er planen Middelhavet og Cruise i stedet for.
    Og i tillegg har jeg planer om å ta med den ene søsteren min til USA eller Asia i løpet av høsten på SAS Biz for bl.a. å bruke opp en CT. Men jeg har samme utfordringen som deg; å finne ledige award seter med SAS som passer med min og hennes turnus og alle mine andre (reise)planer.
     
    tommy777 and Baldrick like this.
  9. Kimpe

    Kimpe Medlem

    Innlegg:
    84
    Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    Heisann!

    Fruen og jeg giftet oss på Hawaii forrige sommer, og mitt største ønske var å få med foreldrene mine over. Mor var 72 og far 77 den gang, og jeg ordnet reise til dem via CPH-SFO over og via EWR-OSL på vei hjem.

    Far hadde dårlige bein og diabetes og var generelt i veldig skral form. men han SKULLE til Hawaii, og blomstret enormt opp der borte. Fikk oppleve Pearl Harbour, være med på rundtur på Oahu, giftemål på Waimanolo Beach og hadde 12 utrolige dager. Nå gikk han dessverre bort i April, men er en god følelse å ta med seg at han klarte turen, selv med rullestolhjelp på flyplasser etc. Dette var hans livs store opplevelse og jeg er SÅ glad for at han fikk oppleve det!

    Så har du muligheten og han har lyst, er ikke noe reisemål for langt unna. Ting kan tilpasses og dette er noe du og de vil huske resten av livet!

    God tur!

    Kim
     
    Scandi, mathiasfe, geddi and 7 others like this.

Del denne siden