Tilbud Avis

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av flyhigh, 26. jan 2016.

  1. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg lurer på om noen har bestilt leiebil via tibudet som Avis kjører nå på SAS' side der det lokkes med 3000 ekstrapoeng hvis man bestiller leiebil i minimum 2 dager. Når jeg klikker meg inn på linken, kommer det opp på første side at man skal taste inn AWD-nummeret på baksiden av EB-kortet, men når jeg klikker der, kommer det bare opp en rullegardinmeny der de man skal velge status (EBS for min del). Er ikke dette litt rart? Trodde at AWD-nummeret var viktig å oppgi for å få de ekstra poengene. Men etter å ha valgt "silver" går bestillingen greit videre. Men er litt usikker likevel. Noen erfaringer der ute?
     
  2. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Hei. AWD nummeret er det samme for alle med samme status, det er en egen rubrikk senere i bestillingen hvor EB nummeret skal legges inn. Jeg bestillte på forrige tilbud til avis. Funket bra det. Fikk alle poengene jeg ble lovet, men dobbelsjekk i skranken når du henter bilen at EB nummeret er lagt inn korrekt, sist så var mitt nummer lagt inn i feil rubrikk av en eller annen grunn.
     
  3. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Fine greier. Tusen takk for oppklarende svar:)
     

Del denne siden