Tips: Bose Quiet Comfort på tilbud i dag

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Darkcho, 26. juli 2014.

1. Darkcho

Darkcho Senior Medlem

Likes mottatt:
    822
    Bonuspoeng:
    113
  2. Henning

Henning co-founder Offisiell Representant

Likes mottatt:
    1,814
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor står det at det gjelder bare i dag?

3. Henning

Henning co-founder Offisiell Representant

Likes mottatt:
    1,814
    Bonuspoeng:
    113
    Ah, det står "Dagstilbud" så jeg nå :)

4. Flight Cancelled

Flight Cancelled Senior Medlem

Likes mottatt:
    383
    Bonuspoeng:
    63
  5. Roberto

Roberto co-founder

Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    43
    Har for øvrig gått til innkjøp av et par Bose QC20i og er meget fornøyd! Er spesielt fornøyd over at de er mye mer diskret enn QC15 samtidig som at det er nok støyreduksjon. Anbefales.

Jørgen liker dette
  6. Bjørn Helge

Bjørn Helge Senior Medlem

Likes mottatt:
    567
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er ikke helt fornøyd med mine egne. Har ikke brukt dem nok til å konkludere enda, men synes foreløpig batteriklumpen er såpass stor at det er et irritasjonsmoment og er ikke helt fornøyd med passformen. Men skal gi dem et par uker til for å se om jeg blir vant til dem.

7. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,095
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg opplever nesten støyreduksjonen som bedre i QC20 enn QC15.. Er meget godt fornøyd til nå og har brukt dem ganske mye!

8. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Må bare si noen positive ord om mine kjære QC15.... De har nå vært med meg på to feltarbeid, og gitt meg en god nattesøvn både når de jeg delte rom med på en campinghytte var noen jævla A-mennesker som på død og liv skulle opp 05:00 mens jeg ville sove til 07:00, når jeg tok finlandsferja over østersjøen med en motor som kunne vibrert ei middelaldrende dame til himmels og ikke minst når jeg jobbet natt og fuglene utenfor hytta vi bodde i hadde mye på hjertet hele dagen + alle de andre gjestene ravet forbi vinduet mens jeg forsøkte å sove. I LOVE THEE QC15. Funnet en god sovestilling med de til og med. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten.

(NOTAM: Funfact: Slightly related: Har reist med Widerøe et par gang etter jeg kjøpte de, men har enda ikke brukt de ombord det ene flyet der det faktisk TRENGS! :D hehe ).

Del denne siden