Tips på resa som ger ca 23.000 poäng innan 30 nov.?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av millmags, 20. okt 2017.

  1. millmags

    millmags EBG

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Efter några år som EBG så ser jag nu till min stora skräck att jag behöver jaga in ca. 23.000 poäng innan 30 nov för att inte bli degraderad. Har prövat att knåpa ihop en vettig resa/resor men inser att jag behöver inspel från folk som har betydlig bättre pejling än mig. Någon som kan bidra med restips?

    Kan resa antingen från ARN eller OSL och stort sett vardag eller helg i nov, antingen som ren MR eller med 1-2 övernattningar. Budget: max kr. 27.000.

    Har SAS Mastercard Premium som ger 25 extrapoäng/100 kr om jag köper biljetten på sas.no så det är till dels relevant för räknestycket men det är ju mest en extrabonus. Det viktiga är ju grundpoängen såklart.

    Tack på förhand :)
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    AKL i C med SQ gir deg ca 45000 poeng for ditt budsjett.
     
    Upsaker liker dette
  3. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke hva du synes er greit på longhaul men OSL-MIA t/r via CPH 10.-12.nov (tilbake 13.nov) gir 11874 i Go for 5727,- og OSL-LAX t/r via Arn 18.-20.nov (tilbake 21.nov) gir 11874p i Go for 4205,-

    Selv med et par overnattinger begge steder, så er det vel godt innafor budsjett og du kan evt også by på oppgradering (med poeng) via Plusgrade og få en mer behagelig tur.. :)
     
    braathens safe liker dette
  4. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    316
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Nå kjenner ikke jeg reisemønsteret ditt, men hvis du mangler så mye som 23.000 poeng og samtidig har 27.000 tigjengelig på budsjettet vile jeg nesten heller falt ned til sølv en stund og brukt pengene på en skikkelig anstendig ferie på et mer planlagt tidspunkt.

    Men det var sikkert ikke det svaret du ville ha, så jeg håper noen andre har et mindre fornuftig forslag :D
     
    samirunway liker dette
  5. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
  6. TigerTravel

    TigerTravel Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kan anbefale 24 timer i Singapore på det budsjettet:D Du får Biz billetter fra Oslo fredag - søndag i midten av november til like under 21000 og en slik tur tipper jeg vil gi deg de 23000 poengene du trenger (LHR-SIN gir 13600, så noe mindre via CPH). Du kan bo godt i Singapore for 1000-2000 kroner per natt.

    Edit: jeg ser du skriver du kan også reise hverdag. Akkurat nå kan du reise fredag 17 til mandag 20 novemeber for 18252! Det syntes jeg er en OK pris... nesten så jeg fikk lyst til å booke den selv:confused:
     
    Last edited: 20. okt 2017
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Godt forslag og en slik tur vil gi deg ca 30 000 grunnpoeng om du reiser OSL-LHR-SIN-LHR-OSL og litt mer om du reiser fra/til ARN.
     
  8. ortega

    ortega Medlem

    Innlegg:
    85
    Likes mottatt:
    142
    Bonuspoeng:
    33
    Du kan booke TAP fra CPH via Lisboa til Toronto, bookes i J klasse. F.eks utreise 8. nov tilbake 10. nov. Skal vel gi 20400 poeng til 8664 kr på matrix, men spratt til ca. 10k ved booking.
     
  9. millmags

    millmags EBG

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Absolut en relevant fråga. :) Har haft en ovanligt dålig intjäningsperiod i år med jobbresor o.sv men nästa period ser ut att bli busy igen. Så då sätter man ju pris på fast track, lounge m.m. Plus goda odds att bli EBD om jag lyckas upprätthålla guld nu.
     
    DanH and Nanping like this.
  10. millmags

    millmags EBG

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Tack för massa bra tips på destinationer och rutter med bra poäng för pengarna! Bugar mig djupt för den samlade kunskapen här på forumet :)
     

Del denne siden