Tips til (CT) destinasjoner i disse corona-tider

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Neonex, 25. juli 2020.

  1. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,308
    Likes mottatt:
    1,474
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter nå med CT nr 4 og poeng på Holmen-nivå, og egentlig stor mangel på fornuftige ting å bruke dem på. Tar gjerne imot tips til hva dere anser som sannsynlige og realistiske muligheter de kommende 9 mnd. Biz/First er intet hinder, og foretrekkes.

    Jobber som lærer, så er litt låst til/rundt skoleferiene. Planen er foreløpig tre turer; oktober (høstferie) samt vinter- (feb/mars) og påskeferie. Snakk om solo/ego-tripp.

    Gjerne noe som passer både vær- og sesongmessig.

    4 CTer; 1 dnb ct per nå 31/8-20, 2 stk amex elite CTer 31/12-20 og en CT 31/12-21.

    Oktober er plan A Sør Korea (skulle visst være greit mtp årstid). Vet ikke hvor realistisk det er at de åpner opp for europeiske turister innen da og om det er noen vits? (Planen er å bruke en 31/12 ct, da jeg anser sannsynlighet for kansellering). Plan B er Milano (har en kompis som bor der). Tenkte å taktisk booke vinterferien med dnb-CTen da jeg håper det er litt mer normaltilstander når vi er kommet til feb 2021.

    Tips til andre destinasjoner som kan passe i oktober, og noen passende destinasjoner i vinter og påske? Destinasjoner generelt er også så klart helt innafor.

    MEGET Japan-fan, men ønsker å spare det til påsken 2021, og håper jeg treffer på kirsebærblomstringen. Hadde en 2-ukers booket til påsken i år med 1 uke Tokyo, 1 uke Seoul, som dessverre ble corona-avlyst.
     
  2. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,464
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Det kan være lurt å booke nå hvis du ønsker deg til nordøst Asia i påske 2021. Jeg gjorde det selv forrige uke.
     
    Neonex liker dette
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,444
    Likes mottatt:
    29,503
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel ikke åpnet for *A bookinger enda om du har SAS poeng å bruke så det begrenser mulighetene veldig.
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Må ringe inn. Det går fint.
     
    Sjefen1234 and indahla like this.
  5. Ddan

    Ddan Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg tillater meg å hijacke tråden her til et spørsmål. Er veldig interessert i folks opptjeningsmønstre. Nå vet jeg ikke hva din partner jobber med, men er interessant at høre hvor en med din stilling har sin største poenginntjening.
     

Del denne siden