God morgen fra Taipei! Det regner sidlengs og er 5c.. Akuratt som hjemme.. Frokost er intatt, nå er det to timer til første guidete tur i dag.. Skal bruke hele dagen på vandring i Taipei! Ha en fin dag folkens
God morgen fra Bangkok! 28 grader og delvis skyet .. i dag er planen å få noen timer med kultur sammen med vår nye venninne guiden Minly .. fruen har godkjent reiseruten og jeg følger som vanlig lydig med! Livet er lett og det er helg!
God morgen fra hjemmekontoret. Gutta var strålende fornøyde med reiselederen etter helgens Tokyo tur, med 4pax i biz t/r. Reiselederen fikk svidd litt Sas mc på gjengen, så dette er en vinn-vinn situasjon Litt bilder fra maten ombord på vei hjem. Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser
God morgen! Her er det faktisk blitt avreisedag, men ikke før etter jobb. Trening er gjennomført, og nå er det rydding av diverse jobb før jeg kjører til OSL. Opprinnelig var avreise i morgen, men etter diverse omrokkeringer er avreise flyttet til i dag kl 18:45. En liten omvei mot målet som er HND på fredag. Tenkte kanskje jeg skulle lage reisebrev, hvis det er stemning for det? Fikk måkt store deler av taket i går, det var MYE snø enkelte steder. I natt kl 02:30 våknet vi av et brak, da resten av snøen raste ned. Så da slapp vi resten av jobben. Ha en herlig dag! EDIT: Det ble reisebrev, og det ligger her: https://insideflyer.no/forums/threads/tokyo-er-vestover-ikke-sant.20299/#post-525145
Mårnings fra The Loft på BRU, nattens flighter hjem fra Afrika gikk strålende, nå er det bare to sjarmøretappen i Europa igjen og vi er hjemme. @holmen selvsagt må vi få reisebrev!!
Gooooooooooood morgen T-3 litt SK C og White house baby, hilse på trumpen? ber om tilgivelse, ut. hadde betydelig mengde med hjemmekontor, så fortsettelsen kommer ikveld God avreise og velkommen hjem til reisende og fin fin dag til de resterende.
God morgen fra Sølvbyen. Mildt og vindfullt.Dagens hovedoppgave er å kjøpe mere strøsand. Gleder oss til varmegrader og samtidig isfritt, men det er fortsatt T-76. En trygg og fin dag ønskes for alle IFere!
Jøsses, dette så da appetitt vennlig ut, SK C? Har SK skjerpa seg siden sist? Vi får se hva de serverer til IAD (har nå akseptert at jeg må senke forventningen betydelig ifra) :
God morgen fra Landhaus Gletschermuhle i Bad Gastein. Hjemmekoselig her, litt sånn 70-80 talls innredning med hyggelige folk. To gode skidager unnagjort, men i går kveld ble det litt for mange coctails på baren i Salzburger Hof rett nede i veien her, noe som merkes på formen nå. Været har tydeligvis endret seg i løpet av natten, og det er i motsetning til de første dagene, nå mildt og rundt 0 grader og overskyet. Men man får vel allikevel tråkke avgårde de 10-15 minuttene bort til depotet og hente ut skiene og komme seg i bakken. Det er uansett ikke langt til nærmeste vannhull. Ha en fin dag videre hvor hen dere befinner dere.
God formidag fra Oslobyen. Litt mindre snø i gatene i dag. Så som vanlig løser snømåkingen selv selv om en bare lar snøen ligge..... Det skal vel være endel pluss de neste dagene også. La oss håpe det fortsetter så isen også peller seg vekk. Veldig hyggelig at det strømmer over med reisebrev for tiden. Tydelig at mange skal bruke poeng.
God formiddag fra FCT Årets første bad er unnagjort og muligens Star Alliance awards siste Ha en bonusrik dag
God føremiddag frå Sunnfjord. Ny dag med heimekontor. I dag skal eg prøve meg på lågkarbopizza til lunch. Det går sikkert åt skogen, men det luktar i alle fall godt i residensen no.
God eftermiddagshappyhour fra en hotellounge i Bangkok. Dessverre har det ikke bare vært overskyet her i dag, vintersmogen har virkelig gjort sitt til å redusere behovet for solfaktor. Utsikten fra 32. etasje lider også, som bildet viser. Etter en lengre dag utendørs i slike luftforhold er det ekstra godt med kald hvitvin for å friske opp litt. Ha en trivelig tirsdag!
Hei fra gjemmekontor. Både henting og levering i barnehage i dag så greit sånn arbeidstidsmessig å sitte hjemme. Fikk i det minste fikset en av to billetter til helgen, men siden Spezia og Pisa åpenbart hater hverandre må man visst i bod på stadion og kjøpe billett.Italia ass, alt er knot med en gang man kommer sør for Milano. Dette blir tur #9 til Italia post-covid, og siden jeg har to til bestilt runder jeg tosifret Italia siden 2022. Snart helg?
God formidadag fra SQ First lounge på LHR. Her går turen straks videre i TG F til BKK. Ønsker alle en strålende dag.
Kan bekrefte @funkenstein sin beskrivelse av luften i Bangkok … kraftig forurensing over Bangkok i dag. Veldig redd for malariamyggen her oppe på loftet.