Mørkt og småregn ... Som han sa flykapteinen når vi landet i BGO en gang: ".....det regner nesten ikke." Ha en fin dag alle, på land eller landet eller i luften ...... eller et annet sted. La dette bli en fin flydag og la SAS oppfylle alle forventningene vi har ....! Å satse på T-banenen i Oslo i dag, ser ut til å være feil valg i morgenrushet .... Ja vi har alle vårt.....
God morgen! Siste flyet fra CPH gir kort natt, så det er bra det snart er helg! Ha en finfin uke, folkens!
God formiddag fra Trondheim Jobber på , og med sort gull i koppen blir alt så mye bedre. Fortsatt over en mnd til neste flytur.... ja ja... Ha en fortreffelig tirsdag
God morgen fra Sola. Tre chat forsøk med Amex og tre telefoner til Tallin så har fruen ennå ikke fått CT. Måtte vente mellom 40-60min i telefon kø. To ganger i går og engang i dag. Får håpe dagen i morgen blir bedre.
God ettermiddag fra Oslo Spektrum. Kom hit før det ble lyst og drar herfra etter at det blir mørkt, så usikker på om det er en fin dag. Heldigvis bare én dag igjen før det er Fly&Øl borti gata her. Er det noen som har klart å oppgradere fra Lufthansa Premium Economy til Business med Eurobonuspoeng? SAS sier som kjent bare bookingklasse Y og B, dette er E og N..
Jeg sitter og ser ned på Spektrum, det er ikke så fint nå som det var for 30 minutter siden. Da var det sol! Nå er det mer og mer grått, så du går ikke glipp av så mye..
Da kom dommen fra SAS. Det er 3 timer og ikke 2 som er grensen. «Thank you for your request of compensation according to EU regulation 261/2004. Schedule time of arrival: 22.00 Actual time of arrival: 00.10 SK1472 was delayed 2 hours and 10 minutes. With reference to judgment from European Court of Justice in case C-402/07 and 432/07 (“Sturgeon case”), we cannot meet your request of compensation in this case. The delay is less than three hours and we have to advise you that you are not entitled to compensation under these circumstances. Kind regards,»
God aften fra BGO! Lenge siden jeg har vært ute og flydd så sent, men fakirflyet fristet ikke så da ble det overnatting i Stavanger! Rolig og avslappende atmosfære: Ikke mange i loungen heller SK4189 på plass 40 min før boarding, håp om presis avgang? Ha en deilig tirsdags aften folkens