Tirsdag morgen på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 08. mars 2022.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er en flott morgen på strilelandet …
    Her må vi igang med våronna etter vinteren ..
    Det er godt det er helg!
    Alt for lenge til neste flytur
    T-45 Oslo
    73CACC75-D06F-4AAD-9DA5-2092FF07C0EB.jpeg

Last edited: 08. mars 2022
    travelislife, Earl, Avixlo and 15 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,555
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen :)

T30 til DC-NYC. På denne turen skal vi innom Amish land i Lancaster området, det blir spennende. Gleder meg til barnas reaksjon på hvordan de lever :rolleyes:

Ha en strålende tirsdag alle IF-ere :)

travelislife, Earl, Avixlo and 11 others like this.
  3. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen alle sammen. Tirsdag med møte maraton, som gårsdagen. Plutselig tok det helt av.

Ønsker dere en meget god dag, selvsagt. Flights and love people.

travelislife, Earl, Avixlo and 11 others like this.
  4. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Da ser det ut som at SAS har kastet inn håndkleet på SK901 avgangene til EWR (A340). Ble riktignok ombooket på tidligere flight utover og via OSL hjemover. Det var forsåvidt over forventning men ser ut som at CPH-EWR er overbooket i C. Kun 1 sete ledig for å velge og vi er 2 stko_O

travelislife, Earl, Avixlo and 10 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Her er det grått. Men det regner iallfall ikke. Ennå.

I går booket jeg en del flybilletter, og i dag skal jeg booke en del hoteller. Stas! Liker å planlegge for fremtidige reiser.

Dessverre ingen flytur før neste uke.

Kos dere på tirsdag!

travelislife, Flymunda, Earl and 11 others like this.
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,518
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bykontoret.

Skal en tur til forhenværende Østfold om en halvannen ukes tid. Valgte bil som transportmiddel, selv om det tar lenger tid enn fly. Greit å gå blåst ren det som skal blåses ren. Bilen har jo knapt vært på en tur som er mer enn 20km siden covid startet.
    Helt koko hotellpriser nede i Fredrikstad, så da ble det god verdi for NCC poengene denne gangen. 30k poeng vs godt over 4000kr.
    Hotellbingen er fremdeles godt fylt, men SAS poeng begynner å gå tom (selv om mange som ikke vanker på dette forumet nok vil mene at ca 45k EB poeng er mye) og har nå fått ro i sjelen og er ikke lenger på jakt etter gode tilbud for jeg får jo uansett ikke bestilt pga manglende poeng.
    Gleder meg til Las Vegastur, som starter med en overnatting ved Joshua Tree Park der alle natteforhold er dønn perfekt for å se melkeveien.
    Gleder meg også allerede over en tur som skal finne sted januar 2023, første gang til Thailand. Har god tid å finne ut hvordan 6 hele dager skal fylles opp.
    Masse å glede seg over! Elsker å reise, skulle hatt både mer penger/poeng og mer fri, men de to ting henger på en måte litt sammen som en inverse dessverre.

Ha en flott dag!

travelislife, Flymunda, Earl and 9 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg får litt søvnproblemer når saldoen nærmer seg 500k.. ovenifra.. :p

8. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,518
    Bonuspoeng:
    183
    Mener jeg så vidt bikket 600k poeng under covid, fordi det ikke gikk an å bruke opp. Men nå går det å brenne av poeng nok gå like fort som å samle igjen :D kanskje med BillKill aktiv (kommer julenissen i år tro?) at det er mulig å få mer fart på ting.

travelislife, Flymunda, Earl and 4 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Bølle

Earl, Sunnfjordingen, indahla and 4 others like this.
  10. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    Hovmod står for fall :D Plutselig har et cyberangrep slettet alle poengene til @holmen :eek:

I motsetning til i går, er dagen i dag grå. Forkjølelsen sitter godt i - ingen covid i følge hurtigtester tatt over de siste 5 dager både i hals og nese, så nå gidder jeg ikke å teste mer.

Alt for lenge til neste flytur... :( Og til helg for den saks skyld... ;)

travelislife, Earl, RoadKing and 7 others like this.
  11. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer med 8.mars, -det er enda langt igjen før det er lik representasjon hos søppelkjørere, rørleggere og murere. Kanskje det finnes noen fyndige paroler om dette (avsindige) misforholdet i (det ene) toget?....
    Det andre toget er visst for sexarbeidere og alle de andre kjønnene.......
    Vi får i de minste håpe de de to togene unngår "å ta en LAVROV" med hverandre: (en Lavrov = innvadere / gå til krig i et land for å hindre at det bryter ut krig der) :rolleyes::(......

Men det er i det minste flott vær for togmarsj på det sørlandske, og T-15 til ny Grønn-visp-tur til BGO.
    T-102 til langhelg til JAPAN (Har forholdsvis god tro på at de kommer til å åpne opp til dess).

travelislife, Flymunda, Earl and 8 others like this.
  12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,147
    Bonuspoeng:
    293
    God kvinnedag til alle mennesker på forumet.

Satser på at vi fortsetter å være et inkluderende sted på internett der mennesker som identifiserer seg litt annderledes en den store massen er mer en velkommen.

Mexico er foreløpig på vei til å våkne, så får vi se hva dagen bringer av markeringer i et land som fremdeles har en jobb å gjøre.

Gårsdagen brakte sol og heldagstur i båt i SianKaan nasjonalpark. I dag går det rykter om ruiner innenlands og "storbyen" Merida.

13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Vi feirar kvinnedagen med å teste positivt for covid alle mann. Eg er symptomfri, til og med Kinn-ølet smakte som det skulle. Madammen er sengeliggande medan ungane er litt opp og ned.

SAS har til og med gitt alle med gåvegull 22500 statuspoeng. Det betyr at eg berre treng å tinge meg eit AmEx Elite for å få gullstatus på eiga hand. Meiningslaust når ein ikkje flyr, men «arti læll» som dei seier i Trøndelag. Er det råd å oppgradere frå Premium til Elite og «overføre» omsetninga på kortet? Eg vil nødug begynne CT-oppteninga frå skrætsj.

14. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra bortekontor. T-7 og stigende reisefeber.
    Det ser ut til at Sør-Afrika har endret noe på innreiseregler og at ved dokumentert gjennomgått Covid så slipper jeg test, men føler meg ikke heeelt trygg enda.
    Ryktene sier også at testing ved innreise for fullvaksinerte skal fjernes da dagens protokoller gjelder til 15/3...
    https://www.thebharatexpressnews.co...vid-testing-requirements-in-south-africa/?amp
    Det er møte denne uken i SA.... Spennende tider for en enkel ingeniør i slutten av 30-årene

15. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,028
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.

T-4 til vi skulle gå guttetur 10 stk til Kyiv. Endelig har jeg fått refusert pengene fra SAS, det måtte noen purringer til. Eller refusert og refusert, de sendte alt tilbake til de gamle voucherne som ble brukt til å bestille de, men forlenget ikke gyldigheten så nå må verdi tilsvarende 10 plus billetter brukes opp innen august. Er ikke helt fornøyd med kundeservicen til SAS her...

16. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Gledelige nyheter.
    Den Sør-Afrikanske ambassaden har akkurat bekreftet at jeg ikke trenger PCR pga. letter of exemption. Da sparte jeg 1100kr :)

travelislife, Flymunda, Earl and 7 others like this.
  17. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag, foreløpig hjemmekontor denne uka.

I anledning dagen drister jeg meg til å servere kveite til middag i dag, spent på mottakelsen:D

18. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    Gudday fra Porsgrunn.

Har en bekjent som er gartner, fikk tinga han til å klippe hekk og sage ned diverse uønskede buskevekster + trær i hagen.

Fant ut at jeg heller kan jobbe overtid i min jobb, for å betale en proff med utstyret i orden til å ta det kjipe hagearbeidet.

Jobba overtid i natt.

Kompis starta saga kl 0930.. jadda Haifinn..tenke-tenke..

Ellers T-3 til Miami- har bestilt endel dollar på OSL/DNB- steinalder med cash ass..

Ha en støyfri dag

19. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Håper du har fått tak i fersk nok fisk slik at dere kan nyte den fantastiske smaken av fettet som sitter mellom basis av finnestrålene.(som en smal kile mellom "rygg"- og "buk" muskulaturen (Kveita ligger jo egentlig på den ene siden)).
    Er du riktig heldig kan du jo slumpe til å få tak i god *rekling* også noen steder.
    https://nn.wikipedia.org/wiki/Rekling

travelislife, Flymunda and Spielhaug like this.
  20. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,644
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer med kvinnedagen fra den arktiske Hovedstaden. Bare 3 dager til jeg skal ut å fly og da med WF483 til Trondheim. Hatt en dag på jobb i barnehage. Samme barnehage som jeg skal jobbe imorgen og på torsdag. Vært ålreit det. Ikke noe mer spennende som har skjedd idag så da får folk ha en trivelig tirsdag

Del denne siden