God morgen fra Hong Kong! Vi skal snart ut og kjøre gammel trikk, på sightseeing. Men først: dim sum til frokost! Liker forøvrig dette skiltet på frokostbordet: Etter gårsdagen mener jeg at det er litt tidlig enda..
God morgen fra Conrad Bali. En altfor tidlig start på dagen, 05:30, da alle øyas fugler hadde bestemt seg for å ha soloppgangsfest i treet utenfor. Sovnet heldigvis igjen etterhvert og rakk akkurat frokost 10:30. Blir bare chilling i dag også, med vannscooter som dagens høydepunkt for Jr. Fly forsiktig og nyt dagen folkens
God morgen fra Trondheim 0 grader i morres , og skitkaldt å sykle til jobb...merkes at vintern er i anmarsj. Får håpe temperaturen stiger litt ila dagen Har også bestilt bord på "Det lille Apotek" for de av oss som skal til København 20-21 oktober for litt god mat og drikke Ha en flotters dag
Hong Kong og Bali, champis og vannscooter... Kontrasten til dagens Oslomorgen, kald og våt, er smertefull. Må komme meg på interweb, og finne en langtur skjønner jeg. Ha en flott dag, om du nyter livet i Asia, eller holder ut i høst-Norge!
God morgon frå Sunnfjord. Her er det krisestemning; kantina tom for kaffikoppar for andre gang på ei veke.
God morgen fra Nordens Paris 15 dager til min neste flytur nå 4 grader ute og et ok vær. Litt små kjølig men men. Ha en god tirsdag til alle der ute
God morgen fra Odense. Etter gårsdagens blåmandag bestemte jeg meg for å bestille en liten MR til MIA til helgen. Bud er lagt inn, så krysser fingrene for oppgradering til Plus. 25 timer og 50 minutter på bakken gjør dette denne turen til min hittil korteste USA-tur. "Operasjon gullkort-før-poengkutt" er i gang!
God Tirsdag Ettermiddag! Da er det endelig klart for Junior og Senior sin backpacking tur til Asia Slått oss ned i SAS Loungen med dagens første lunsj! Venter på at Austrian skal bringe oss til VIE i C. Der venter EVA AIR som skal fly oss over til TPE via BKK i C Satser på at det blir en fin opplevelse for både den gamle og unge reisende
God dag fra Buskerud! Fortsatt sjokkert over SAS sitt drastiske kutt i EB-poeng... Lovet far og rydde i garasjen i dag og dra på søppeldynga, men frister lite.
God morgen fra Salon vip på Cancun airport. Her er det dags for hjemreise etter noen flotte dager i varmen. AA står for første hoppet til Miami, før bolaget skal vugge meg hjem til Oslo i sete 1A. Ha en fin en
God aften fra Nordvestlandet. Alltid hyggelig å se at forumets "innbyggere" koser seg, stort sett i alle fall, i inn- og utland og legger igjen en liten hilsen her inne. For min del har det ikke skjedd så mye verdt å rapportere i dag, men hva betyr det når man så smått har begynt prøvepakkingen til avreise grytidlig torsdag. Gleder meg stort til å besøke Singapore igjen og ikke minst å få besøke Kambodsja for første gang. Ha en strålende aften folkens!
American Airlines altså. Her har bolaget noe å lære av gjenkjenning av status. Litt over halvfull flight fra CUN TIL MIA, hadde seter i main cabin. Opprop ved gate og alle tre var plutselig oppgradert til business. Fikk en takk for at jeg var lojal mot OneWorld (Har BAEC silver) nye boardingpass og et lite blink med høyre øye. Tror nesten at jeg må legge fler flights til OneWorld i fremtiden. Ikke lange flighten men en oppgradering er en oppgraderinger. Har enda tilgode å få en opup med SAS i Europa.