Tirsdag og 31 grader - helt innafor

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av jvsandem, 29. jan 2019.

1. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    Jo, men man må jo oppgi hvis det brukes annen forsikring også, så da må det vel forklares hvorfor man trenger å bruke mer enn kr. 5000?

Har folk erfaring med at dette stort sett går greit?

2. VirreVapp

VirreVapp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Er det fint der i Pattaya? Jeg har hørt mye rart om den plassen og det klientellet, men har ikke vært der. Men du trives der? Kan det anbefales feks for et par på tur?

vegardg liker dette
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,507
    Bonuspoeng:
    293
    Nokk no!!
    46B9BE25-80B8-4A59-B236-CB9F3A99664E.jpeg

Kristian and geddi like this.
  4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God tysdag frå Sunnfjord. Her går det i pappaperm og heimekos. Snart middagslaging til madammen kjem frå arbeid, men fyrst må arvingen få kvilt augo sine litt. God bonusjakt.

Kristian, jgroneng and Avixlo like this.
  5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Og flydde (fløy), kuer (kyr), sjede (kjede) osv. Tragisk :(

Kristian and Are like this.
  6. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan sende hele kravet til et selskap og opplyse om de andre relevante poliser.

Eller dele opp kravet til flere og sende de separert, bare du opplyser om at det er gjort.

Har gjort begge deler selv.

geddi liker dette
  7. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Jeg har 10k pr prs i reiseforsikringen som er inkludert på mitt Danske Bank corporate platinum. SAS rota bort bags til meg, kjerringa og guttungen når vi skulle til Paris i mai.
    Trengte jo en del klær til oppholdet i 32 varmegrader, så ble klær til sightseeing og antrekk til middag på flott restaurant. Ble ikke 30k, men kjøpte det vi trengte hos Hugo Boss, Polo og Lacoste. Ser ingen grunn til å handle på Nille for å være grei mot forsinkringsselskapet, så handla klær der vi alltid handler.
    Var ikke et pip fra selskapet. Penga på konto etter få dager.

Thomas123 liker dette
  8. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    981
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra reiseplanleggeren, en fersk og førstereisende således, så jeg sitter her og titter og klør meg noe i hodet. Har fått i oppdrag å bestille opphold for en gruppe mellom 10-15 og vil få pengene overført til meg for betaling, tenkte derfor at jeg da jo kunne få ordnet meg litt trumf for dette. Men, som førsteplanleggende er jo dette noe småskummelt da jeg ikke vil sitte der med skjegget i postkassa, så om noen utpå kvelden kan bekrefte om det er trygt å gjøre følgende blir jeg fryktelig happy:
    Bestille hotell på Hotels.com via ViaTrumf på Radisson for hele gruppen med dertil x-antall rom med min Radisson Rewards-bruker for rabatt på opphold for hele bunten inkludert kjekke 9.5% Trumf siden det er min første booking via Hotels.com. Vil dette kunne gi noen problemer eller er det rett frem? Er fryktelig flaut å spørre, men er nokså ny i bonusgamet og superfersk i reiseledergamet, så tenker det er bedre å være sikker :)

WannaBeFrequentFlyer liker dette
  9. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis jeg skjønner deg riktig så må du velge mellom trumf fra Hotels.com (9,5%) og rabatt pga din RR-bruker.. Du kan ikke få begge deler hvis du går for Hotels.com. Du kan få 4,5% trumf ved å booke direkte hos RR fra Viatrumf-siden, men så vidt jeg vet har RR vært kjipe på å betale trumfen, så ville nok brukt Hotels.com (eller Expedia) for å maksimere trumf om dette er viktigere for deg enn status hos RR?

Del denne siden