Awardfares melder om ledig sete. United ser setet. Konsulentene hos SAS ser sete. Men jeg får ikke booket det. 19 Desember (november) er for lang tid fram i tid? Men hvorfor synes setet for de SAS ansatts da?
Litt småfrustrert på morgenen.
Ellers er det jobb og hverdag på programmet.
Hvor skal du fly i dag?
Edit: Desember, ikke November.
14 dager frem i tid, takk @Upsaker, det hadde jo passet så bra med tidligere mønster. Kl 07 så konsulent setet, men fikk ikke booket. Nå kl 09 på CT telefonen ser ikke konsulenten setet med LH717 som hadde vippet Manila turen helt opp på toppen for min del.
Det er tirsdag, og det skulle betyr hverdag for noen, men hvis jeg husker rett så vi også noen bilder fra F på forum i går. Er det noen som er ute å flyr langt?
Her i huset skal det jobbes litt, men det skal også pyntes til jul, og de siste julegavene skal fikses. Nå som det blir litt sol på kroppen og ikke hjemlig julekos.
Årets julegave til meg selv, ble en skikkelig runde på en god dagligvare på Amsterdam. Litt mange flasker med Nederlandsk øl ble lagt i kofferten, og er nå stable og sortert pent inn i kulda så de er klare til bruk. Små gleder i hverdagen.
Last edited: 06. des 2022