Tirsdag og jakter på LH F

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 06. des 2022.

  1. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Awardfares melder om ledig sete. United ser setet. Konsulentene hos SAS ser sete. Men jeg får ikke booket det. 19 Desember (november) er for lang tid fram i tid? Men hvorfor synes setet for de SAS ansatts da?

    Litt småfrustrert på morgenen.
    Ellers er det jobb og hverdag på programmet.
    Hvor skal du fly i dag?

    Edit: Desember, ikke November.

    14 dager frem i tid, takk @Upsaker, det hadde jo passet så bra med tidligere mønster. Kl 07 så konsulent setet, men fikk ikke booket. Nå kl 09 på CT telefonen ser ikke konsulenten setet med LH717 som hadde vippet Manila turen helt opp på toppen for min del.

    Det er tirsdag, og det skulle betyr hverdag for noen, men hvis jeg husker rett så vi også noen bilder fra F på forum i går. Er det noen som er ute å flyr langt?

    Her i huset skal det jobbes litt, men det skal også pyntes til jul, og de siste julegavene skal fikses. Nå som det blir litt sol på kroppen og ikke hjemlig julekos.

    Årets julegave til meg selv, ble en skikkelig runde på en god dagligvare på Amsterdam. Litt mange flasker med Nederlandsk øl ble lagt i kofferten, og er nå stable og sortert pent inn i kulda så de er klare til bruk. Små gleder i hverdagen.
     
    Last edited: 06. des 2022
    Calling, AirMags, EndreD and 9 others like this.
  2. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra t-banen på vei til jobb.
    Kun en tur til planlagt ut året. En romjulstur til Køben. Dfds istedenfor fly, siden jentene vant en tegnekonkurranse. Er lounge på båten også, vi får se om Sas appen gir oss tilgang;)

    Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser :)
     
    Calling, EndreD, Flymunda and 6 others like this.
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    19 november er over 11 måneder frem i tid, så det ville blitt rekord i LH F ;)

    Jeg fikk booket Tokyo med SAS til morgen nå på morgenkvisten så det ser ut til å bli en fin dag.
     
    Calling, EndreD, Flymunda and 10 others like this.
  4. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,408
    Likes mottatt:
    21,223
    Bonuspoeng:
    183
    Morn!

    T-31 til BKK, gleder meg! Fikk bestilt en tur til JFK i september, bonusbillettene for den nye ruten fra CPH har åpnet. Målet var egentlig å bestille en tur til Kroatia og Nederland, men der bommet jeg litt :p

    Ha en flott dag!
     
    Calling, Flymunda, Earl and 6 others like this.
  5. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    459
    Likes mottatt:
    839
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Kastrup! Har akkurat flydd SAS biz fra New York for første gang siden Biz konseptet kom tilbake som før pandemien, og jeg er imponert. (Fløy Copa Biz i november og til sammenligning synes jeg SAS leverte et mye bedre produkt). Særlig var serveringen hos SAS av en helt annen klasse enn i pandemi-tiden. Så synes jeg alltid det er så hyggelig å boarde SAS etter en lengre tid i utlandet, nesten som å komme hjem :)
    20221205_183817.jpg 20221205_183817.jpg 20221205_185922.jpg 20221205_192153.jpg
     
    Calling, AirMags, EndreD and 17 others like this.
  6. Tonjemo

    Tonjemo Medlem

    Innlegg:
    122
    Likes mottatt:
    408
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Tigerstaden.
    Dagens første kaffekopp er drukket og hjemmekontoret er startet opp.
    Min mann kontaktet sas på chat i går og fikk et ganske merkelig svar, han forteller så at svensken han chattet med het Dennis- er han tilbake?
     
    Calling, EndreD, Flymunda and 7 others like this.
  7. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

    Stup trøtt og lang dag foran meg :(

    Sitter selv med en CT som går ut nå i slutten av desember som jeg forsøker å bruke på noe fornuftig… men har allerede 3 CT bookinger for 2023 allerede..

    Forslag? Ser ut som det å finne ANA F eller i C er klin umulig ihvertfall:mad:
     
    Calling, Earl, watchaddicted and 3 others like this.
  8. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Hurra : Da blir det kanskje Dennis historier på forum som er enda bedre en en voksejulekalender:)
     
    watchaddicted and paramberg like this.
  9. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,648
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293

    Gratulerer med god booking. Perfekt tid på året og reiseeffektivt med SAS frem og tilbake for en helg. Til en veldig flott by, en aldri kan bli lei av.
     
    watchaddicted and Upsaker like this.
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra SK932 et sted mellom Island og Bergen. (A rock and a hard place? :p)

    Tilbake til hverdagen, et par uker igjen til jul. Skal bli fint med litt tid hjemme.

    Men det rykker litt i bookingfingeren når jeg ser flotte bookinger til spennende steder. Og F&F.. Hmm.. :rolleyes:
     
    Calling, EndreD, Flymunda and 6 others like this.
  11. Bonusduk

    Bonusduk Bonus jeger

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    1,299
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Stavanger.

    T-2 for dagstur til OSL
    Fra SAS tikket det akkurat inn en sms med informasjon om at man kan by på oppgradering til SAS Plus. Hev meg inn på siden med tanke på å legge inn et bud...

    "Oppgradering ikke tilgjengelig" :(

    Fortsatt god Tirsdag :)
     
    Calling, Earl, watchaddicted and 3 others like this.
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,179
    Likes mottatt:
    869,703
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten er flott i dag, skyfritt og ca 0 grader
    T-1 til OSL
    B386E071-E1CA-479E-82FE-D763736DBCD3.jpeg
     
    Calling, EndreD, Flymunda and 5 others like this.
  13. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God(?) formiddag fra Jessheim

    Her er vi nede for telling med årets 2. runde med Covid. Er visst bare å venne seg til at dette er den nye normalen. På søndag trodde jeg at en litt trang hjelm skyldes julebordet på lørdag, men det stemte etterhvert dårlig med stigende feber. Heldigvis er jeg mellom prosjekter på jobben så jeg har tid til å legge meg på sofaen og vente på at det går over (i motsetning til sist), og når Brasil varter opp med sånn fotball som i går er det ikke så verst å ligge giddalaus på sofaen heller.

    Misunner dem som driver og booker F nå, men det har i det minste dukket opp en reise til Køben før jul så man får supplert litt til vinskapet...

    Ha en Covidfri dag!
     
    Calling, EndreD, Flymunda and 5 others like this.
  14. emilrossing

    emilrossing Medlem

    Innlegg:
    196
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Rolige dager her i hvalfangerbyen:) strålende solskinn og temperaturen sier ett par blå:eek: i den forbindelse sitter jeg å titter litt på en tur til varmere strøk, helst denne uken. Noen som har noe forslag? Gjerne sas ungdomsbillett
     
    Calling, Earl, watchaddicted and 2 others like this.
  15. Modegard

    Modegard Aktivt Medlem

    Innlegg:
    373
    Likes mottatt:
    2,344
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Glasgow, Montana! Jetlagen sitter godt i kroppen, og klokken er 04:15. Hadde en super tur fra Billings opp her i går. Montana bjudar på storslått natur. Tok av i finvær og landet i tett snødrev etter en liten times tur.

    B1B2C163-DCB6-4D98-8F61-B9547D94D513.jpeg

    22E98E12-9395-462B-B223-12628E7F0DA0.jpeg
     
    Calling, EndreD, Spielhaug and 12 others like this.
  16. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,434
    Likes mottatt:
    12,382
    Bonuspoeng:
    183
    Hellu fra Porsgrunn.
    Fruen fikk innvilget feriedager i februar- så Seychellene venter..
    Skal til Oslo og Lorry på guttejulebord til helga
    Leid suite på Thon Slottsparken- 15 gubb på vors blir bra
    Ha en oppgradert dag
     
    Calling, EndreD, Flymunda and 8 others like this.
  17. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,446
    Likes mottatt:
    29,505
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra Toulouse. Hotellkontor så langt i dag men håper på litt møter etterhvert.

    Crowne Plaza byr egentlig på lounge men den er enda stengt pga Covid. Er det flere som henger etter? Lenge siden jeg har møtt på covid som grunn nå, i Europa i det minste.
     
    Calling, EndreD, Flymunda and 7 others like this.
  18. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra SK272, BGO-OSL. Solkysten lever opp til sitt velfortjente klengenavn. Strålende novembersol:)

    C02CB632-3E62-42A9-A291-C8F8E95DD90C.jpeg
     
    Kristian, Calling, EndreD and 4 others like this.
  19. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Larvik!

    Dagens økt foran PCen er ferdig og i gang med middagen. Hello Fresh har levert råvarene og far kutter og steker.

    Ha en fin ettermiddag!

    29E5DE1C-578D-41D1-95DF-9B6E767F53F6.jpeg
     
    Kristian, Calling, EndreD and 5 others like this.
  20. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,446
    Likes mottatt:
    29,505
    Bonuspoeng:
    183
    Det vises fremdeles en ledig award når jeg logger inn med Miles and More så kanskje for tidlig å gi opp enda?
     
    Calling liker dette

Del denne siden