Tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 02. juni 2026.

  1. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,328
    Likes mottatt:
    48,110
    Bonuspoeng:
    293
    God altfor tidlig morgen fra MBT.

    Er allerede i en Uber på vei mot OSL, derfra blir det LH til AUS via FRA. Skal egentlig til SAT men det blir Uber AUS-SAT fremfor innenriks flytur.

    Intercontinental har allerede ønsket meg velkommen og lover frukter ved ankomst.

    Håper på litt Extra-flaks i kveld!

    Edit; rakk SAS-frokost
    IMG_0078.jpeg
     
    Last edited: 02. juni 2026
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,788
    Likes mottatt:
    79,433
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen nedi kaffekopp nr 1.
    Straks avreise til dagens treningsøkt. Så blir det møter og annet snacks på kontoret. Alle skal bli ferdige med ting før sommeren, så nå er det hardkjør i noen uker.

    Kona skal arrangere venninne-treff på hytta i sommer. Så da benytter jeg sjansen til å reise litt i stedet. Booket en bonusreise i går, så får vi se om det blir endringer på den etterhvert. 10 timer på LHR på vei hjem var ikke helt gunstig.

    Ha en fin en!
     
  3. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    18,594
    Bonuspoeng:
    183
    gr.jpg
    Hvor er MBT?o_O

    Mornings fra Porsgrunn.

    Ikke så mye spennende på gang, men får besøk av feier i dag.

    Sist han var her var det sot over hele badet pga vi har en peis der hvor spjeldet ikke holder helt tett.

    Får frem med gaffateip og søplesekker.

    Ingen slipp av de billettene jeg ønsker meg til januarferien ennå, men jeg følger med som en hauk.

    Ha en støvfri dag
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,788
    Likes mottatt:
    79,433
    Bonuspoeng:
    293
    Pris på badet er fett da! Men hvor ofte tenner dere den? :)
     
    Flyingdutchman and haifinn like this.
  5. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,992
    Likes mottatt:
    18,594
    Bonuspoeng:
    183
    Bruker den av og til på høst og vinter'n. Tenner en peiskubbe eller to, og nyter en iskald GT i badekaret, mens man stirrer inn i flammene. Ellers hender det vi bare fyller opp med telys, blir litt lunt da når det er mørkt og kaldt ute..
     
  6. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    645
    Likes mottatt:
    554
    Bonuspoeng:
    93
    Peis på badet er helt sjef. Trenger ikke fly verden rundt da!
     
  7. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,328
    Likes mottatt:
    48,110
    Bonuspoeng:
    293
    Maura Big Town…
     
  8. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,328
    Likes mottatt:
    48,110
    Bonuspoeng:
    293
    Rakk frokost #2 såvidt.

    IMG_0086.jpeg

    Nå er det å vente på å få gå ombord før hordene kommer.
    IMG_0089.jpeg
     
  9. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    341
    Likes mottatt:
    1,149
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra ett solfylt Stockholm. «Rutebussen» SK844 var idag en E195LR med hyggelig crew. Sov meg gjennom serveringen og hadde 2 seter på rad 1 for meg selv.

    @Wiolenze , går det rutefly mellom AUS og SAT (lengre),? ditt valg med Uber blir vel nesten raskere uansett.
     
  10. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,440
    Likes mottatt:
    24,347
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra et sted mellom Værnes og Gardermoen. Det var godt å komme seg opp i skyene etter flere måneder på bakken.

    IMG_5840.jpeg
     
  11. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,328
    Likes mottatt:
    48,110
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke rutefly AUS-SAT nei, kort. Alternativet er jo å fly til en flyplass som er litt lengre unna som jeg har gjort de siste gangene men det gir kjipere fly over dammen og det er «alltid» forsinkelser. Uber black AUS-SAT er også halv pris av feks DFW-SAT med fly(og trenger jo da Uber til hotellet uansett)
     
    stakar, Flyingdutchman and Spielhaug like this.
  12. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    1,082
    Likes mottatt:
    5,677
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo vest. Det regner ikke akkurat nå, det er positivt. Det spyles i garasjer og biler overalt på fellesarealene.

    Fordel med hjemmekontor, man har bedre tid til mat som tar lang tig. I dag blir det asiatisk inspirert ribbe som får ligger så mange timer den trenger på grillen. fort vekk 4-5 ihvertfall, gjerne mer, må komme oss opp til ish 95 i kjernen

    ha en strålende en.
     
  13. ccurrahee

    ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

    Innlegg:
    10,904
    Likes mottatt:
    40,038
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra et bakeri i Rouen. Varm ostebaguette og fersk kaffe i dag.


    SAS satte igjen rullestolen som ble levert i døra på flyet på OSl. Direkteflyging. Og tror dere det finnes noen info om den enda? Neida, flyplassen var morgengretten og nekter å gi ut info uten bagasjetags nr.


    Godt vi har hotell i gamlebyen og det er 100 meter til museum og kirke, som har både heis og låne rullestol :)

    snart er dét sightseeingtur :p
     
  14. ccurrahee

    ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

    Innlegg:
    10,904
    Likes mottatt:
    40,038
    Bonuspoeng:
    293
    Ps :)

    Charles hilser tilbake fra i går.

    IMG_0193.jpeg
     
  15. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    3,174
    Likes mottatt:
    13,566
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Mumbai
    Strandet her på vei hjem fra Nepal, med mat/vannforgiftning.
    Måtte avbestille VS biz hjem, da jeg følte der og lege også sa jeg ikke var fit to fly.
    Har booket BA i morgen som revenue men spent på hva AIG eller IF/Europeiske sier.
     
    EndreD, Wiolenze, Calling and 8 others like this.
  16. DJasko

    DJasko EBD

    Innlegg:
    1,210
    Likes mottatt:
    4,728
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Plankebyen.

    Rolig gjemmekontor i dag. 9 dager til SK biz over dammen til YYZ. 10 dager igjen til Åpningskamp i Canada... Det gledes!!

    Ellers har det regnet i natt og det er meldt regn de neste 2 dagene i Plankebyen, kanskje man skulle gjødslet plenen og hekken litt....
     
    EndreD, Wiolenze, Calling and 5 others like this.
  17. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran Moderator

    Innlegg:
    4,136
    Likes mottatt:
    26,845
    Bonuspoeng:
    183
    EndreD, holmen, Wiolenze and 2 others like this.
  18. PederFTime

    PederFTime EBD, SEN, Rad. VIP

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    33
    God ettermiddag fra TRD. Ble «oppgradert» til 0A idag! Veldig kult å få oppleve flyturen fremme med pilotene. Sjeldent med finvær i TRD, så det ble en uforglemmelig tur.

    Fikk som vanlig en flaske vann og cola zero underveis, men åpnet dem ikke før buss-for-tog’et inn til sentrum (ville helst ikke søle på systemene akkurat…).
     

    Attached Files:

    EndreD, Spielhaug, haifinn and 7 others like this.
  19. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,647
    Likes mottatt:
    887,911
    Bonuspoeng:
    293
    For fotballinteresserte flynerder:
    Her er flyet til fotballandslaget på vei til VM
    Det er et VIP-fly
    IMG_1071.jpeg
    IMG_1072.jpeg
     
    Last edited: 02. juni 2026
    EndreD, Spielhaug, haifinn and 3 others like this.
  20. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,328
    Likes mottatt:
    48,110
    Bonuspoeng:
    293
    Lufthansa C-servering;


    IMG_0096.jpeg IMG_0097.jpeg IMG_0099.jpeg IMG_0102.jpeg
     
    Spielhaug, Upsaker, haifinn and 6 others like this.

Del denne siden