God altfor tidlig morgen fra MBT. Er allerede i en Uber på vei mot OSL, derfra blir det LH til AUS via FRA. Skal egentlig til SAT men det blir Uber AUS-SAT fremfor innenriks flytur. Intercontinental har allerede ønsket meg velkommen og lover frukter ved ankomst. Håper på litt Extra-flaks i kveld! Edit; rakk SAS-frokost
God morgen nedi kaffekopp nr 1. Straks avreise til dagens treningsøkt. Så blir det møter og annet snacks på kontoret. Alle skal bli ferdige med ting før sommeren, så nå er det hardkjør i noen uker. Kona skal arrangere venninne-treff på hytta i sommer. Så da benytter jeg sjansen til å reise litt i stedet. Booket en bonusreise i går, så får vi se om det blir endringer på den etterhvert. 10 timer på LHR på vei hjem var ikke helt gunstig. Ha en fin en!
Hvor er MBT? Mornings fra Porsgrunn. Ikke så mye spennende på gang, men får besøk av feier i dag. Sist han var her var det sot over hele badet pga vi har en peis der hvor spjeldet ikke holder helt tett. Får frem med gaffateip og søplesekker. Ingen slipp av de billettene jeg ønsker meg til januarferien ennå, men jeg følger med som en hauk. Ha en støvfri dag
Bruker den av og til på høst og vinter'n. Tenner en peiskubbe eller to, og nyter en iskald GT i badekaret, mens man stirrer inn i flammene. Ellers hender det vi bare fyller opp med telys, blir litt lunt da når det er mørkt og kaldt ute..