Tirsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 06. okt 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Da er jeg klar for 5 byer på 4 dager. Bil og båt blir dagens transportmidler...i kveld skal 10 års dagen til Thon Hotels feires. Ha en flott tirsdag du også.
     
  2. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Flå er ikke noen by, knapt nok et sted.. :)
     
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta. Halv minusgrad, så vinduene på bilen måtte skrapes. Effektiv morgen, september er klar til å sendes til regnskapsfører, rapport på september er klar og jeg har enda vært hos tannelgen idag - null hull og skryt!

    11 dager til tulltur med fly.

    Ha en god tirsdag! :)
     
  4. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God tirsdag fra DY5158.

    Kjente jeg ble irritert når de to foran meg i sikkerhetskontrollen brukte skikkelig lang tid pga. at de hadde med seg alt av mat og drikke i håndbagasjen, belter, bling, etc. på kroppen. Får sykt charter-følelse av Norwegian (noe jeg misliker sterkt).

    Men 1000kr for enveisbillett fra BCN til OSL vant over de 3K som SAS skulle ha. I tillegg blir det lunsj med mor og far i Bergen før jeg kommer til Oslo i kveld. Det blir verdt det...

    Ha en flott tirsdag, folks.
     
  5. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Privatfly med Widerøe fra KSU til TRD denne morgenen, fulgt opp av like privat flybuss til sentrum, rolig morgen...:)
    20151006_083448.jpg
     
  6. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag fra Nydalen.

    Akkurat ramla inn døra her etter dagens økt på jobb.

    Av alle ting etter 3 måneder hadde Skoogs Åkeri och Logistik i Ängelholm ifølge forsendelsen fått Goodie Bag'n til bolaget hit til Norge og min postkasse via Posten på siste etappe.

    Valgte disse skinnartiklene i denne perioden, alt annet er jo bare surr om en ikke er kvinnfolk. De kan vel ha bruk for noe av det muligens. Ikke noe å rope høyt om disse skinnartiklene heller spør du meg. Noe tull hele Goodie Bag'n pr idag, men kunne like gjerne latt vær..

    Ellers fint lite som skal skje denne ettermiddagen.

    Ha en bedre en. :)
     
    Last edited: 06. okt 2015
  7. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag fra Sørlandet!
    Nå er det høst, og vind og elendighet skal det bli.
    Men det fikser vi lett :)
    Ha en fiiin ettermiddag overalt!
     
  8. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,105
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra München.

    I dag ramlet (det status matchede) gullkortet fra air Berlin ned i postkassen, og det eneste jeg klarer å tenke på er hvor upersonlig SAS sitt gullkort er i forhold.

    To bag-tags med inngravert navn, en forseggjort konvolutt, samt en brosjyre med informasjon om topbonus. For all del, ikke noe å hoppe i taket for, men det gjør at man føler seg litt mer verdsatt enn da jeg fikk den hvite enkle konvolutten fra SAS.

    Nå er det bare å finne på noe sprell, slik at jeg kan få testet det ut. Noen som har forslag? Utreise MUC
     

Del denne siden