Og fortsatt ingen tirsdagstråd? Da starter den her. God formiddag. Det er jo snart lunsj! (heldigvis, for jeg er sulten) Startet dagen relativt tidlig med en hund som måtte ut.. Så ble det avreise til kontoret, og en time på treningsrommet. Nå har jeg brukt tre timer på å gjøre helt andre ting enn det jeg hadde planlagt. Litt frustrerende, men sånn er det noen ganger. Har iallfall noe å skylde på hvis ikke det jeg egentlig skulle gjøre blir ferdig. Sendte en henvendelse til SAS i går om å få tilbakeført CT, poeng og avgifter fra en reise som jeg avbestilte i forrige uke, og nå fikk jeg akkurat svar om at poengene og CT er tilbake, og avgiftene kommer om noen dager. Spør man pent, så får man god hjelp. ha en fin en!
God formiddag fra hjemme(gjemme)kontoret i nordvest. Måtte i dag dessverre kansellere Sør Korea turen min neste år så det betyr at neste års egotripp må planlegges på ny. Så ellers at poeng fra Amex jeg har ventet på i nesten 1 mnd endelig kom inn på konto. T-1 til 1 ukes jobbreise starter med mange forskjellige flyvninger som jo er kjekt. Ja jeg skal fly til hovedstaden i morgen, men det skjer på kveldstid hvor det meste forhåpentligvis har roet seg. Ha en fin en.
God dag fra Porsgrunn. Helgens bilmekk prosjekt gikk sånn passe dårlig. Mer rust og faen enn forventet ved bytte av bremseskiver og klosser. Brukte 5 timer isteden for to som antatt. Greide å dra/slå istykker gjengene på drivaksel og ødelegge abs sensor ved bytte av hjullager også. Nå venter jeg på ny drivaksel og sensor. Nuvel- fremdeles ferie og ikke mer enn en måned til biz med KQ til Seychellene Ha en rustfri dag
God tirsdag fra det begenske. Tannlegen kunne melde om null hull, da er det flere penger igjen til flybilletter. Ha en fin en!