Tirsdagen kom fort..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 24. jan 2017.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    I går ble det en lang dag på jobb.
    I dag er det møte på måte på møte og en del som burde gjøres innimellom..

    Så har jeg måttet bite i det svært sure eple og booke norwegian billetter til mine små og håpefulle..

    Men den gode nyheten er at det er fortsatt 8 ledige seter i F kabinen på min vinterferie-reise.. :) Bare par uker igjen til jeg kan triumferende ringe Tallinn. Men det blir da bare 1.5 time i loungen på returen, med mindre jeg booker SAS til Oslo... Noen som vet om jeg får tilgang i F loungen om jeg ankommer med LH F og fortsetter med SK?
     
    Fredrik81 liker dette
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,329
    Bonuspoeng:
    183
    Brå start på dagen fra DUB, 06:50 avgang er vel tidlig for min del. Slipper indet minste å holde meg fast på turen, bokstavelig talt kilt fast på sete 9C hos Air Lingus på vei til LGW. Ingen knyttnevetest som hadde passert her.
     

    Attached Files:

  3. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Såvidt jeg forstår har du tilgang til loungen, men ikke terminalen og du kan heller ikke bli kjørt til flyet med bil.
     
    tommy777 and Are like this.
  4. skuddsikker

    skuddsikker Bonusjeger

    Innlegg:
    34
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    La meg kaste inn et lite tirsdagsspørsmål her bare; er det slik at LH First award billetter kun blir sluppet ca 14 dager før og ikke slik at de kan slippe flere billetter noen dager før avreise? Skulle gjerne kommet med LH 716 FRA HND på torsdag denne uken - men har SAS Business, så skal klare meg...
     
  5. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    Det er på ingen måter umulig at det blir sluppet flere opp mot avgang. Og ser også ut til fortsatt å være ledige seter i first

    LH 716 FRA 5:50p → HND 1:05p
    F3 A3 J1 C1 D1 Z0 P0 G6 E6 N6 Y8 B7 M7 U6 H6 Q5 V4 W3 S3 T3 L0
     
    skuddsikker liker dette
  6. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen! Kan melde om lavt skydekke over store deler av oslo-området.

    20170124_080729.jpg
     
    Aussie74, OttoL and Upsaker like this.
  7. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    Min erfaring er at det plutselig ble ledig billetter nærmere avreise enn 14 dager for FRA-EZE, men vet jo ikke om det er fordi noen har avbestilt eller av andre årsaker...
     
    skuddsikker liker dette
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan jeg leve med. Spesielt sidene det er snakk om MUC :)
     
    mathiasfe and RoadKing like this.
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Her var våren på snarvisitt i går, ikke så ille i dag heller, men sol er uteblitt. Full fres på disse kanter, noe som dessverre er blitt vanlig. Nå er en akkurat ferdig med å lage en rekvisisjon pålydene +2mill. Så da tenker en at en får gå i dekning en stund slik at han som godkjenner saken får roet seg ned noen hakk etter at han har lest saken.
    Ellers ble ukens tur til Lillestrøm avblåst, dette til sjefens store irritasjon. Møter tærer hardt på produktiviteten :oops: fortalte jeg ham, og avslo møteinnkallingen.
    Det utsagnet likte han ikke :eek: Da er det like greit at vi ikke sees før neste uke.
    Ha en fin fin dag :)
     
    tommy777 and Aussie74 like this.
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    For tiden lettskyet og solgløtt....håper DET varer. Hjem til torskemiddag etter henting av kidsa.
    Ha en strålende dag :):):)
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra nord California. Sprekksjuk har man blitt, så blir en kortere arbeidsdag, på godt og vondt kan man se senga si fra kontorpulten når man jobber hjemmefra :/.

    Den siste stormen blåste forbi her i går, litt kaldt om kvelden, men våren er på vei med 17 grader meldt i morgen.

    Vi får se om helsa holder til Seattletur med Nordmenn på torsdag.
     

Del denne siden