Dagen før
Dagen er her og selv om min del av reisen ikke starter før i morra tidlig så har jeg fått æren av å åpne dette reisebrevet som kort fortalt vil inneholde LX F Zürich - Singapore - Zürich, mange timer i diverse lounger og klubber, ett par hoteller, Singapore og Siem Reap/Angkor Wat i Kambodsja. Og joda, vi skal også fly til og fra Zürich, men siden de etappene hovedsakelig leveres av bolaget så blir de mest sannsynlig forbigått i stillhet.
Men SIN - REP - SIN blir flydd av SilkAir så det kan vel hende det kommer noen ord og bilder fra den kanten.
Som mange sikkert allerede har fått med seg så skal jeg også denne gangen reise sammen med den svært skriveføre og underholdende
@Stuttfeiten og derfor kan jeg også allerede nå love god underholdning og forhåpentligvis masse bilder her etterhvert. Så får jeg heller forsøke å bidra med noe underveis, men som førstereis i førsteklasse så blir jeg vel bare sittende og gape hele veien. Da er det i alle fall enda godt min gode venn er med og kan passe på å skjenke adekvate mengder sjampis ned i gapet underveis.
@Stuttfeiten er vel snart på vei ut døra for å starte på første etappe, mens jeg altså ikke reiser til Oslo før i morra tidlig. Men, jeg har i alle fall pakka og denne gangen blir det faktisk en innsjekka koffert med på turen også. Vi reiser jo vanligvis så lett som mulig, men denne gangen blir det nok en del gaveshopping i Singapore og da er det like greit å være forberedt på dette.
Uansett, underveis i pakkinga i dag tidlig ble reiseruten diskutert med min bedre halvdel (ikke
@Stuttfeiten der altså) og da ble bl.a. planene våre om å besøke Angkor Wat nevnt. Vår halvgamle og storvokste katt med det misvisende navnet Little Steven fikk nok med seg deler av denne samtalen, men var tydeligvis hellig overbevist om at vi snakket om Angkor Katt. Dette kunne jo ikke han gå glipp av og flyttet dermed sporenstreks opp i kofferten min. Det ser ikke ut som han har tenkt å flytte seg og jeg må derfor be om råd av ekspertisen. Hva sier
@Kristian - du har jo lang erfaring med katt som tar seg til rette på de mest utspekulerte måter? Tror du en pakke tørrfisk kan få Little Steven til å forlate kofferten lenge nok til at jeg kan få smekka igjen lokket og dratt igjen glidelåsene?
View attachment 39566
Vis alt...