Den grønne drikken helte jeg over i et glass nå sist jeg fikk den. Det hele ligna litt på spy, men smaken var ikke så verst. Godt å se at dagens viktigste måltid blir inntatt i flertall!
På OSL står vi og blomster og venter på at broen skal komme ut til flyet .. Sjefen ombord har nettopp annonsert at en trapp er blitt rekvirert til døren bak .. SK482 går om 45 min og her sitter vi ..
Riktig god tur @Eddie47 , det er deg vel undt å få litt luft under vingene igjen. Lenge siden sist nå
Føler med deg! Det har skjedd hver eneste gang jeg har prøvd å logge meg på wifi hos SAS. Jeg håper virkelig at det er mailadressen din! Forresten, hva er programmet for turen? Eller må vi bare vente og se hva som kommer i reisebrevet?
Frokost nr. 5 Ikke har de musserende på interskandinaviske fly og ikke har de musserende i gullstuen enda .. men en kald preboarding rose får gå ..
God tur @Eddie47. Synd med den ene minusfrokosten, men jeg synes du er kommet godt igang likevel jeg. God tur til andremann også, reisebrevtittel antyder flertall. God onsdag til alle, uansett hvor mange/få frokoster det blir/har blitt!
Har med livlegen min, mer om det senere. Det er alltid godt å ha med doktor på tur, han har en gang tidligere vært i USA den gangen var han på smøretur i tre dager med et legemiddelselskap og det gjelder ikke! Han har visum fra Turkmenistan i passet så jeg er litt spent på mottakelsen i Los Angeles ..