Hvilken reise er det du jakter på i dag? God tidlig morgen fra Oslobyen. Grått og kald i dag også? Undertegnede går i langfri om ikke lenge, men fant ikke noe som fristet på søkene i går. Unntatt NYC, denne helgen. Men der var det jo ikke ledig overnatting. Ha en fin morgen og kanskje en reisedag?
God morgen fra Romerike. I går kom booking av tur til Maldivene på plass. Nå skal skal det forberedes og gledes, T-18. Jeg trodde egentlig jeg var ferdigreist for i år, men da jeg begynte å prøve å finne ut når jeg kunne bruke en voucher jeg hadde kjøpt på Park Hyatt Maldives mens de var pandemistengt, viste det seg at det var nå eller aldri hvis det skulle bli på poeng. Det et mulig at det er mine søkeferdigheter som er problemet, men jeg klarte aldri å finne noen vei til MLE i business for EB poeng. Det viste seg imidlertid at jeg hadde akkurat nok Flying Blue poeng (135k fra 2x velkomstbonus + litt spend på et kredittkort for et par år siden) til å fly med Air France. Problemet var at de bare flyr til Maldivene fra november til mars, mens hotellet hadde tilgjengelighet før 15. desember eller etter 1. mai. Da ble løsningen den tredje feriesøknaden på en uke, MIA i mars og IAD i mai var allerede planlagt. Jeg hadde heldigvis nok feriedager igjen og kunne legge til et par ekstra netter med hjelp fra @milehigh for å få oppholdet til å passe med flytidene, så nå blir det tur!
God morgen fra Sola Lufthavn. Klar for å dra til Oslo med avgang om ikke så alt for lenge. Grått og vått her, kaldt i Oslo ser det ut som på værmeldingen.
God morgen fra Trondheim Buss for sykkel her pga undekjølt regn som fryser på bakken = speilblankt. Ha en nydelig torsdag
God morgen fra Fornebu. Blir fortsatt sofaen på meg denne dagen også, men fikk heldigvis sove (tilnærmet) hele natten i alle fall! Skikkelig kjedelig med influensa... Har en CT som går ut i år, så må prøve å finne en tur til neste år - en eller annen plass. Vi er glad i varme strøk og håper å kunne ta en tur til Singapore eller Tokyo. (Tips mottas med takk.) Ønsker alle sammen en riktig god dag!
Grattis med fin booking! God tur Rim og frossent regn fra i går her, men ikke så glatt. Og jeg er vinterskodd, så turen hjem gikk bra. Selv landet jeg nettop 2x ANA F til London, for det som kan bygges på til å bli årets siste ferie
God morgen fra Sølvbyen. Vi er på +- null i dag. Dagens tur går til treningssenteret, kun som sjåfør. Booket for veldig lenge siden, og gir endel internbonus. Ha en fin og aktiv torsdag,
God morgen fra MBT. Siste hjemmekontordag før fri til 29ende. Bare å innse at det ikke blir noen flights denne uka.
Jeg er på jakt etter reise til Canada (Montreal) i mai/juni .... Det går fint på langstrekkene, men kronglete i Europa .... Noe skal man bruke hodet på
Torsdag fra kontoret. Er tilbake fra krigen. Det store slaget stod i går morges, men vi tapte. Selv overlevde jeg først ett skudd i hodet, men runde to tok knekken på meg Ellers T-117 til avreise sydover. Det gledes og telles dager Ellers er det Bergen en gang i desember Kanskje jeg treffer @Eddie47 da Riktig god torsdag til alle
Ikke enkelt å skulle fly med SAS mellom Oslo og Bergen for tiden. Ref gårsdagens god morgenpost kansellerte SAS flyet mitt fra Oslo til Bergen. I kveld skal jeg hjem igjen. I løpet av under et døgn har de byttet fra 737-700 winglets til 737-800, til 737-700 winglets, til 737-800. I løpet av natten har de kansellert flighten som skal gå før min, så da trenger de vel en 737-800 for å få alle over fjellet i løpet av kvelden, men det betyr at min flight blir helt stappfull.
God morgen fra pålagt hjemmekontor. Flere kolleger er smittet og først var beskjeden at vi må ta en selvtest før vi kunne komme tilbake, men det er endret til hjemmekontor i dag og i morgen selv om man har testet negativt. Jaja, noe må man jo styre med. Turbestilling er ikke en av de tingene jeg styrer i alle fall, annet enn å vente på svar om sønnens Y kan bli Y+, for det er ledig men jeg får ikke endret. Ha en flott dag!
Telenor har store problemer med sine tjenester og det medfører problemer med innsjekking på flere flyplasser bl.a. BGO
God formiddag fra kontoret. Jeg skal ikke booke noe i dag, men må kanskje gjøre det motsatte. Skulle egentlig til Florida over nyttår, men av flere ulike grunner ser det ut til at denne turen kan bli avlyst. Ganske kjipt, for det har jeg gledet meg til lenge. Trøsten får være at jeg skal en tur til (på?) SFO om en måned, og til Thailand i januar. Og at det da forhåpentligvis blir Florida i påsken i stedet. Håper dere andre har mer hell i reiseplanleggingen i dag.
God morn! Forferdelig mye kø til jobb i dag, veldig godt planlagt med veiarbeid i både rundkjøringen og lyskrysset inn mot byen (fra byåsen siden). Nuh vel. Alle papirer skrevet ut og det begynner å bli klart til avreise i morgen. Nå har jo pandemien ført til veldig mye digitalisering men her er det jo virkelig setback med alt som må være klart til reise (vaksine dokumentasjon, covid-test dokumentasjon, passenger disclosure and attestation, samt esta). Og ikke minst pass
Bonjour. Tross incentiv om å logge av i dag, har man ikke samvittighet når det er andre eksterne parter som trenger oppfølging. Den sorte uke har begynt overalt...glede og frustrasjon om hverandre Lykke til til alle sammen, håper på noen gode reisetilbud om ikke annet.
God torsdag fra Oslo, nærmeste reiseplan er svipptur til Trondheim til helgen for å cashe inn på gavekort jeg har til gode hos Radisson, samt spise på Kraft Bodega. Tydeligvis for lenge siden jeg har vært på langtur for drømte jeg var på vei til Maldivene i natt ombord på en krafig modifisert 747, etasjeskiller var tatt ut og det var montert køyesenger fra gulv til tak. I våken tilstand er jeg dog litt usikker på om det er en veldig hensiktsmessig måte å innrede et fly
God eftan fra Bangkok. Dagen startet sent, men har vert på ekspedisjon i Thong Lor Road, spist brunch og tatt fotmassasje. Etter den strabasiøse starten, er en tilbake på hotellet hvor favoritt sporten utøves, sløve ved poolen. Det nytes også en Chatri IPA. Ha en fin fin torsdag
God føremiddag frå Sunnfjord. Heime med sjukt barn for andre dag på rad. No er han i full sving med dagens fyrste lur. Då vert det IF og mobiltrykking på han far. Lurer på ein tur innom nettsida til Det Kongelige Norske Vinmonopol. Eit par kollegaer skal bestikkast med noko godt til jul. Og snart er det vel tid for å skrive julekort. Ellers vil eg tru alle dei på forumet med Snapchat har fått med seg at influencer Sofie Caroline Nilsen fauk SAS Biz til Los Angeles i går.