God morgen! Jeg kan vende meg til at torsdag er den nye fredagen. Noen seige Teams-møter før vi kan klokke ut, og første starter om fem minutter. Ha en strålende helg med noe godt i glassene!
God morgen fra Viken. Video konsultasjon er den nye hverdagen...Halvparten på video og halvparten sier hei på kontoret. Her kunne vi jobbet altså 50% av tiden fra Bali eller Bahamas og 50% på kontoret... Ahhhhhhhhhhhhh hva kunne vært bedre enn dette? 100%? 1 mai... Egentlig fridag, men påtvungen jobbing av kommunen... Uansett så er det helg. Kort arb. uke er bra for moralen I spåkulen min ser jeg ikke at hverken SAS og Norwegian har det så bra om dagen... Neste uke kommer dommen for NAS... God helg.
God "fredag"! Da har en etterhvert innsett alvoret her også og har stoppet den automatiske eb-overføringen fra trumf. 450k poeng, FP og 3stk CT-er in stock grrr...
God morgen fra Sølvbyen. Torsdag eller fredag. Denne uken eller forrige uke, eller neste uke. Ser nokså likt ut, synes jeg. Ha en frisk og visuell dag, alle!
Mornings fra Oslo, Snart langhelg, selvsagt ingen reiseplaner, men digg allikevel - får bruke tiden på å fundere over hva en skal bruke sommeren til, nå når den synes å skulle bli kortreist.
God morgen fra første digitale møte. Den første av 5 i dag. Tid til lunsj? Nah, det trenger man vel ikke når man har hjemmekontor? Er glad for at antall møter er 0 i morgen, og at jeg sikkert klarer å flette sammen frokost og lunsj til en brunsj. Ser at flere land begynner å slakke opp sine restriksjoner, så vi får se hvordan ting blir om litt tid. Må si at jeg ikke har noen forventning om å måtte dukke opp på jobb fysisk med det første. Ha en flott dag!
God morgon frå Sunnfjord. Ein blid ung mann vakna tidleg i dag tidleg. So då vart det tid til kaffi før barnehagen, og allikevel vere på kontoret før 0800. Kjekt med slike dagar. Berre flya snart kan begynne å gå no. Donald sa vel at koronakrisa skulle vere over i april, so då vert det vel "faren over"-signalet blese ved midnatt? Det skal bli godt. Berre knappe tre månadar att til EWR med SAS. Høhøhø. Snart helg.
Det er sommer, det er sol, og det er fredag! (det er litt sol, i det minste.. ) I dag skal det jobbes litt, og trenes litt. Og så skal vi få verdivurdering på huset. Det blir spennende! Straks helg!
Som kona sa i dag; "når du har hjemmekontor så er du jo på kontoret så lenge du er hjemme".... så da så Men juhu, endelig en ny helg uten planer eller noe annet å ta seg til enn hjemmeprosjekter.... vurderer nesten å kjøre ut til Galemoen for å tusle en tur der, men tror ikke det hjelper mye heller, så får heller ta en tur i barskapet når arbeidsdagen er over, happy helg folkens!
God torsdag fra den arktiske hovedstaden Her er det blå himmel og foreløpig 3°C Nå skal jeg få hentet bilen til en kamerat også blir det litt flytting av noen ting til ny leilighet som jeg offisielt overtar imorgen Så ha en flott torsdag
Det vurderes. Må se hva vi kan få for det vi har. Å nei da. Skal ikke til Bygdøy eller Frogner. Men, vurderer å flytte til Viken.. Bygdøy vil jeg si er ganske upraktisk ja. Derfor (og av flere andre grunner) vil vi ikke bo der.
Enda en dag i en mentalt stort sort hull. Enda godt det er tre dager fri før neste jobbdag igjen. Kommunale og regionale løgnhalser.
Kjøpe sveitservilla med elektrisk gjerde rundt, sikkerhet vakt ved inngang... Kanskje et mine felt rundt tomten, eventuelt grave rundt tomten, fylle med vann og haier... Mange muligheter, forresten hvilken turister, hakke sette noen på 2 mnd snart