... hvor det har begynt å yre litt - etter flere dager med solskinn og god stemning. Jaja, aldri så galt at det ikke er godt for noe, plantene trenger i hvert fall en dusj. Tidlig på kontoret, saumfart nettaviser med et par kopper kaffe. Forhåpentligvis et par rolige dager før man skal til Cornelius for å spise i helgen. Hørt mange godord, så gleder meg. Ha det strålende!
Har vært der noen ganger og det er veldig bra .. sjømaten der er nydelig og de er flinke .. (selv i dårlig vær)
Solkysten stiller i dag med grått og vått vær .. køen av biler øker når været ikke oppfordrer til sykkel eller gange .. Ha en deilig dag
Da er det nesten dagen, bare en dag igjen, så skal Roadkingen m frue opp i lufta på ny. Innsjekk ble utført på SK4472 for en time siden. Gode seter sikret og vi er klar for polare strøk. Skjønt, polar og polar, det er da jammen meg like varmt der oppe som her. Utsikter til en fantastisk tur, hvor vi er så heldige å misse reåpning av lounge med en dag, så vi kan ikke lage en reportasje fra den sterkt reduserte loungen. Men, men, vi får vel rapporter. I går ble det også besluttet en 4 dagers leie med Avis og dermed 10k EB poeng. Det har sine fordeler å ikke ha bil lenger Riktig flott dag til alle
Morn fra Oslo. Møter digitalt og in pearson, og slik går nå dagene. Første gang på aldri så lenge at september er tom for flyturer, men fikk i det minste lagt inn bonustur t/r TRF-BGO til jul. Totalt ser det ut til å bli 20 flyturer i år, og det får gå tatt forholdene i betraktning. Kan bli litt mye han der eieren, men ellers enig.
God morgen fra Romsdalen! Fremdeles sol og greie temperaturer, men fra sør kommer det trusler om skyer og nedbør. Ellers er bilen levert på verksted (igjen), arvingen levert i barnehagen og jeg er plantet på hjemmekontoret. Det er snart helg! God torsdag!
God morgon frå Sunnfjord. Endelig er statens utskremde ferdige med det dei skulle plage meg med. No kan eg omsider gå tilbake til å vere eit produktivt medlem av samfunnet. Fyrst IF og kaffi. Tradisjonen tru har eg gløymt att paraplyen i bilen når morgonen er fin. No er det uansett snart sommarferie T-317.
God morgen fra hjemmekontoret. Idag våknet jeg til en trist mail om at FRA-HND og HND-FRA var kansellert for japan-turen jeg har bestilt i månedsskiftet januar/februar. Det ser ut som ANA har byttet til en 789 uten F på begge avgangene FRA-HND til og med lørdag 27. mars, så jeg antar at flere her inne blir rammet Antar at det er lite vits å se etter noe annet til vinteren, så jeg får vel starte å følge med på seter neste høst framover.
God morgen fra Viken. SAS appen har nå en bestilling på F&F...Jippi det gledes, om så det blir medbrakt bobler i SK GO så får det bare gå... Tallin finner nada etter preferanser, kanskje vi må flytte på sommer ferien for 2021? Må en tru om EBD har noe å si for at magien hos SK EB awards skal fungere? Nei vi lever og har det fint. Opppussing av soverom, endre noen "bære" vegger og "skreddersydd"/snekret skap og skuffer... Noe walk in greier som fruen gnåler om... AmEx spend på materialet kommer godt med Sparkel er noe herk... Ha en super dag videre
Morning fra Tromsø. Vært i telefon med diverse kundeservicer i morgentimene. Bare gode erfaringer så langt, så tror dette blir en bra dag.
God formiddag fra gjemmekontoret. Ryggen er fortsatt ikke helt på topp, så jeg tar en rolig dag hjemme. Postmannen kom med 5 pakker på døren i dag, det er jo alltid hyggelig. Snart helg!
Dette er jo ikke bra. Jeg har en booking i slutten av januar, men har ikke fått beskjed om equipment change ennå. Hvilke avganger hadde du? (Jeg har fra LHR, så de er kanskje ikke endret?)
Merkelig hvordan Oslofolk og Bergensere har slik nag til Stiftsstaden, kanskje fordi deres egne byer er historieløse?