Og da har mann få første stikk. Måtte gå ein strafferunde med ein av @drsyk sine kollegaer før eg under tvil fikk lov til å få vaksinen med streng beskjed om ekstra lang strafferunde i ventehallen etterpå før eg fikk lov til å gå. Litt øm i armen etterpå, men det er nå gått over. Nå er det litt hodepine som gjelder. Morgen dagen blir Intressant.
Hus ble overlevert nye eiere på tirsdag, og i dag er jeg gjeldsfri og har 1,6 mill på bok. What to do?
Oi mer fly reiser, god tur @ccurrahee håper pølse og øl smakte. Kan hende min kollega "straffet" deg ekstra, med å injiserer vaksinen ekstra hurtig, det blir verst dag 2, god bedring, dette ordner seg nok.
Torsdag fra Sørlandets hovedstad, og for meg en frigjøringsdag på en måte. I dag ble den andre dosen med Pfizer satt på sørlandsenteret så fra fredag den 18ënde juni så er jeg juridisk fri, og med det så satser jeg på en dagstur til Danmark for min del .... Ja fremtiden ser mye lysere ut nå
Meget usikker om den har effekt på så kort intervall, minimum 1 uke til 2 uker, men om du spør etter en reaksjon, så vil du definitivt få noe ubehag i armen
Takk for svar. Tanken var at om jeg ikke blir dårlig innen 48 timer så er sjansen liten at jeg får en reaksjon etter 48 timer fra stikket?
Som regel går det fint, men de som får noen bivirkninger har meldt om følgende : lokal smerte i armen, eller systematisk med feber, noen hoste, leddsmerter, uvelhet, slapphet. Worst case er vel tungpusten, kvalme, uvel, brystsmerter, men er meget sjeldent. Jeg og de fleste av mine pasienter, klaget på dag 2, med smerter i armen, lett febril, noe slapphet, som reverserte dag 3. og ble erklært frisk.