Torsdag morgen i Østen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 14. nov 2024 kl 02:48.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    874,429
    Bonuspoeng:
    293
    Speedoen er på og vi er klar for dagen .. hører nettradioen på NRK og drikker kaffe på terrassen. Snart kommer 03 nyhetene.
    Her er stranden ødelagt av sjø og stormer så vi må bruke stranden på nabohotellet. Gravemaskiner driver og lager «ny strand» ..
    Godt det er helg .. image.jpg
    IMG_7191.jpeg

Last edited: 14. nov 2024 kl 06:00
    Spielhaug, EndreD, RoadKing and 18 others like this.
  2. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    7,914
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag, også fra det fjerne Østen, mer spesifikt Bangkok. En sen frokost ble inntatt på en foodcourt til den nette sum av 65thb.
    Det ble buss til 8thb inn hit, så en ligger etter på antall steg, men det skal vi hanke inn igjen. Nå nytes en Ice mocha fra Café Amazon, så skal det handles litt i toppetasjen her før fotmarsj hjem.
    Ha en strålende torsdag :cool:

IMG_3584.jpeg

3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,226
    Bonuspoeng:
    183
    God trippel, trippel, trumf torsdag:p

Tilbake igjen etter et raskt besøk på Colosseum, Roma i går kveld. Vil gi filmen en sterk firer, men den når ikke opp til originalen.
    20241113_170758.jpg
    20241113_170751.jpg

Ha en fin trippel trumf sanking alle bonusnisser:)

4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    37,114
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå austkanten av hovudstaden!

Om éi veke blir det ferietur til sørlegare strøk, så det blir fint, men inntil då må ein vel jobba litt med å narra sjefen til å tru at eg fortjener løn — ein fulltidsgeskjeft (kunne nesten faktisk ha jobba, men er det like stas, då?)!

Ha ein fin-fin trippeltrumftorsdag! :)

5. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,596
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra det Indre Østfold - på grensen til Akershus!

I dag bærer statusmatchferden til Venezia via Frankfurt sammen med avkommet. Min status er for lengst i boks, men det er kjekt at hele familien kan titulere seg som Senator...:p
    Fra å bare ha Venezia på listen over steder man sikkert burde besøke en eller annen gang, blir dette andre besøk i år. Det blir mye tusling rundt i gater og kanaler, skrittelleren må få litt å jobbe med!

Ha en fortreffelig TTT!

6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,331
    Bonuspoeng:
    183
    Hæppi TTT

Så det var kommet en ny SAS bonusreise søkemotor- men har ikke linken.

Anyone?

Ha en bonusinnbringende dag

7. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,830
    Bonuspoeng:
    293
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,117
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Litt sent ute i dag, men det var digg å sove litt ekstra! Kaffen er klar, og godstolen venter. Varmen er skrudd på i bilen, så den er klar når jeg skal dra på jobb om litt.

Flere uker til neste flytur, dessverre. Og enda lenger til neste langtur i eleverte klasser. Men den som venter på noe godt..

Ha en fin en!

9. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,286
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Handlelisten er skrevet og vi er klare. Mistet forrige TTT så det er litt å ta igjen. Bør kanskje spre det på to butikker så vi ikke blir beskyldt for å hamstre.

Ha en fin dag!

10. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,348
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo, kaffen er klar for dagens første møte.

Lite spennende på reisefronten for øyeblikket så får heller kose meg med å lese om andre som utforsker verden og kanskje få noen gode inspirasjoner

11. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,196
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret!
    Bare denne dagen og i morgen igjen før jeg kan sette meg på et fly igjen. Blir godt det. Ser på setekartet at stolen ved siden av er ledig på alle 4 legs og håper at dette forblir slik. Er tilfeldigvis noen av dere på gullstua CPH lørdag morgen? Jeg er der mellom ca 8 og 12, hadde vært kjekt å hilse på.

Ha en finfin torsdag :)

12. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,876
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra nordvest. I kveld blir det iallefall flytur med SAS i Go light til OSL for å posisjonere seg for Luftwaffe senatorjakt i morgen. Har gått og innbilt meg at jeg har 06.30 avgangen til Frankfurt i morgen, men heldigvis så jeg nå at det er 09.35 jeg har, så rekker litt frokost på Gardermoen først og slipper å være stuptrøtt i morra. Blir ellers dårlig med tid til å rekke noe TTT sanking i dag dessverre, men fikk ordnet noe burgere på mandag. Snart Helg!!

Kristian, Berlioz, Eddie47 and 6 others like this.
  13. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,889
    Bonuspoeng:
    113
    God TTT! I dag blir det første betaling med Trumf Pay med Trumf Visa som underliggende kort hos Kiwi. Gir 5% og dermed 67,5 EBP / NOK100 for vanlige varer.

På Meny blir det 54% på kampanjeproduktene denne uken.

Kristian, Maggie, jonss and 4 others like this.
  14. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,085
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Florøida. Sola skin. Bak skyene ein stad. Haustens siste store anbud er levert, og no blir det straks roligare. Fyrst skal madammen på jentetur ei lita veke, slik at eg må passe på avkom og residens åleine ei tid.

Deretter er det min tur. Då er spørsmålet om det blir Australia og enten Taiwan eller Sør Korea, eller om det blir Uganda og Seychellene. Førre Ugandatur vart "ødelagt" av at eg tinga meg tur vidare til Zanzibar. Vanlige folk skulle berre visst kva vi bonusnissar har å stri med.

Til lukke med TTT alle saman. Eg har som vanleg gløymt å heise flagget.

Kristian, Berlioz, Eddie47 and 4 others like this.

Del denne siden