Torsdag morgen på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 23. mai 2024.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,358
    Likes mottatt:
    870,560
    Bonuspoeng:
    293
    Her blir det nok vannmangel etterhvert .. det har jo ikke vært nedbør her på flere dager …
    Snart blir det grillforbud også fordi det er for tørt.
    Ja ja .. snart snur solen
    IMG_4944.jpeg
     
    Calling, Wiolenze, EndreD and 8 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,077
    Likes mottatt:
    58,705
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Solen skinner og fuglene synger utenfor.
    Det er tørt ja.. Bøndene vanner, og lurer på om det snart skal komme noe nedbør. Og det er ekstremt mye pollen og støv! Men, er det lov å klage? :rolleyes:

    Kroppen er litt stiv og støl etter årets første sykkeltur til og fra jobb i går. Men det ga mersmak, så kanskje jeg sykler til jobb en gang til snart? Digg å slippe kø iallfall.

    Sikter meg inn på en CT-booking i dag, skal bli spennende å se om de finner det samme som meg på telefonen..

    Ha en fin en!
     
    Calling, Wiolenze, EndreD and 7 others like this.
  3. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,705
    Likes mottatt:
    25,664
    Bonuspoeng:
    183
    Onsdag?

    I følge min WPW (Weekend Proximity Warning) er det muligens torsdag, men mulig denne må rekalibreres på grunn av stort innslag av langhelger og andre forvirrende omstendigheter i det siste?

    Vel uansett ha en god ...dag!
     
    Calling, EndreD, Wiolenze and 8 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,358
    Likes mottatt:
    870,560
    Bonuspoeng:
    293
    Rettet .... lett å ta feil med mange røde dager og når det i tillegg er helg hele uken!
     
    EndreD, Sonictravel and haifinn like this.
  5. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,303
    Likes mottatt:
    22,578
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hq.

    T-28 Miami-DC. 2 etg med 747 er allerede tegnet inn;)
    upload_2024-5-23_8-41-31.png

    Ha en strålende torsdag i solen alle bonusnisser:)
     
  6. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,514
    Likes mottatt:
    13,332
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

    Tok på meg et overtidsskift i formiddag. Ser gråværet kommer snikende- meldt lyn og torden i ettermiddag..

    Har nok poeng til en biz tur for to- får se om det finnes noe fristende?

    Ha en blitzfri dag
     
    Calling, Wiolenze, EndreD and 6 others like this.
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,970
    Likes mottatt:
    13,398
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

    Ja, dagene kan gå i ball for noen og enhver. Vi konsentrerer oss mest om måned og år, det er enklere. Så vi drar til Granca i mai og kommer hjem i juni. SAS forteller hvilken dag vi skal sjekke inn.

    Ha en fin og oversiktlig dag.
     
    Calling, Wiolenze, EndreD and 5 others like this.
  8. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,342
    Likes mottatt:
    23,063
    Bonuspoeng:
    183
    God lunchtid frå Florøida. Formen er omsider kome nokelunde i orden. Tannverken er heldigvis vekke, og sola skin som berre det. Det ser ut til at årets sommarferie vert lagt til mellom anna Hvar i Kroatia. Nokon som har tips til kva ein kan ta seg til der utover bading og eting?

    Minst ein av dei tilsette partysvenskane på EDB-avdelinga til SAS har nok tatt feil av tranflaska og Jägermeisterflaska fleire morgonar på rad no. Når eg skal logge inn på SAS.no får eg melding om at kontoen min er blokkert grunna for mange påloggingsforsøk, men det går fint å logge inn i appen og tinge billettar. Jaja. Det vart tur av det :)
     
    Spielhaug, Calling, Berlioz and 6 others like this.
  9. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,007
    Likes mottatt:
    11,070
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.

    Her spises det kalkunpålegg, drikkes smoothie og planlegger Jacobs utvalgte til middag. Ikke rart poengene strømmer på. Det er nesten like mye fart på poengkontoen som i gode gamle dager med payr, Sumo og 50% på Joker.

    Nå er mer spørsmålet når man skal få tid til å bruke opp alle disse poengene. Sommerferien er bestilt forlengst. Det blir ni flyturer der alene, så får vel se om jeg finner noe ekstra før sommeren i tillegg til noen obligatoriske langturer i høst og vinter.

    Ha en fortreffelig torsdag!
     
    Spielhaug, Calling, Berlioz and 5 others like this.
  10. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,802
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig god torsdag.

    Samarbeide. Det driver vi ikke med.... Tilsynlatende. Ikke rart helsevesenet kan framstå som et uhyre i blant.
     
    Spielhaug, Calling, EndreD and 2 others like this.
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,077
    Likes mottatt:
    58,705
    Bonuspoeng:
    293
    Det er det som er problemet..
    Jeg booket akkurat påsketur til Seoul i '25, det er greit å planlegge neste år også! :)
     
  12. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    176
    Likes mottatt:
    569
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra hælen av Italia. I dag tikket 5000 concious traveller poeng inn, og jeg har regnet meg fram til at jeg i år får gullkort hos sas igjen i august, for første gang siden 2015, som har vært et lite savn.
     
    Spielhaug, Calling, EndreD and 4 others like this.
  13. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    645
    Likes mottatt:
    2,160
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Nordland og 24 grader, men sitter dessverre inne og gjør innspurt på jobb før litt fri. En ny CT tikket inn i dag, vurderer da å oppgradere til SAS Amex Elite for å kunne tjene en til i år. De ekstra statuspoengene vil også fint kompensere for litt mindre jobbreising i neste periode.

    T-3 Wien fra Bodø med SK/LH/OS. Har kun mellomlandet der en gang før i 2013, men nå passet det med en tur dit mens det enda er mulig å tjene/bruke poeng på LH/OS.
     
    Calling, holmen, Eddie47 and 3 others like this.
  14. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,544
    Likes mottatt:
    30,384
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra øvre, hektisk hjemmekontordag og altfor varmt.

    Jeg har desverre blitt påvirket av for mange turen innom FCT og henting på apron så gårdsdagen gikk med på å hente meg en Cayenne. Fikk betalt med Vipps men fikk desverre ikke brukt MC.

    Kjenner jeg hiearkiet på hjemmebane rett så får jeg ikke kjørt den mye selv…
     
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,793
    Likes mottatt:
    32,841
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra varmekysten. 26 pluss og strålende sol. Synd man skal hjem igjen.
    Trøndelag :)
    image.jpg
     
    Berlioz, Calling, Wiolenze and 4 others like this.
  16. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    582
    Likes mottatt:
    1,931
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag fra Honolulu. I dag starter hjemreisen mot Europa med 2 x ANA First. Her er fuglen som skal fly meg til NRT i ettermiddag.

    20240523_091249.jpg
     

Del denne siden