Torsdag morgen slukker sorgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 01. des 2016.

Tags:
  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Og no er vi i gang; fyrste nellikspikaren er fjerna frå appelsina og der er berre 23 igjen. Det blir nok til at eg legg inn ei ekstrarunde rundt ei enebærbusk på veg til jobb.

    Håpar alle får ein fin dag og god sjokolade i julekalendaren!
     
    Edvard liker dette
  2. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Små hard første desember.
    Nok en gang er man alt for tidlig oppe i forhold til når man la seg. Heldigvis er sjakken over for denne gang og det endte med bravur.
    Håper alle får en flott 1. desember med mye sjokolade i kalenderen :)
     
  3. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Særs trøytt på grunn av sjakk og tidlig vekkerklokke. Godt det snart er helg med weekendtur til Oslo på programmet. Håper bagtag fra Insideflyer kommer før turen.
     
  4. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter i Air China loungen Terminal 3 i PEK. Snart bording til CPH og videre hjem til KRS.

    Kjøpte 2xplus bonus billetter på 70års bursdagen til SAS. Fikk oppgradert returen til Biz i gate. 50k points. Da er det godt man blir hentet på flyplassen, så man kan nyte litt champagne på turen hjem.
     
    Herlov, Chrisbgg and MadsVaHa like this.
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,758
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Norge har fått en ny verdensmester, SAS feirer med å sende LN-RKP for å hente han hjem..
     
    Herlov liker dette
  6. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Da var dagens viktigste (åpne luke 1 av Insideflyers julekalender) oppgave utført!
    Plusgrade gikk som vanlig igjennom for turen i morgen så da blir det 1C på vei opp til BOO.

    Faktisk også snødd litt i hovedstaden i dag :)
     
  7. fmel

    fmel Nytt Medlem

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    118
    Bonuspoeng:
    33
    God morgen,

    Mindre folk enn vanlig i gullstua på OSL idag tidlig. Rakk en liten tur innom gullstua på ARN for et lite glassrødvin. Nå sitter vi gate F66 i ARN og venter på boarding at Sk939 til Los Angeles åpner for boarding.

    Morsomt at forsvarsministeren tydeligvis fikk SSSS på boardingpasset sitt for hun ble akkurat tatt tilside :cool:

    Blir deilig med en liten helg i LA o_O

    Budet fra plus til business på 425 euro gikk ikke gjennom, nokså forventet siden Expertflyer kunne meddele at det var helt fult foran :(

    Ha en riktig fin torsdag
     
    anders82 and Upsaker like this.
  8. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,522
    Bonuspoeng:
    293
    Fin fin torsdag. Jeg elsker når appen plinger opp om at flighten er åpen for innsjekk. Da vet jeg at nedtellingen har startet :)
     
    anders82 liker dette
  10. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo.
    Etter en sen kveld i går med både fotballkamp og sjakk på tv var det godt med en rolig arbeidsdag i dag uten noen møter.

    Nå er jeg på vei til middag hos opphavet og ellers er det planer om en rolig kveld. Julekalenderen er åpnet så da er det bare å håpe på gevinst :)
     
  11. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim
    Har vært hjemme med eldstemann idag også, men har hatt en liten tur innom hjemplassen og sett på hva været har gjort med Værnes idag. Det som forundrer meg litt er de som er intervjuet i Adresseavisen, hvor de sier de ikke visste at det var dårlig vær og forsinkelser/kanselleringer på flyplassen. Blir ufrivillig morsomt på deres bekostning synes jeg....og lurer på hva de tenker på når de kjører ut til flyplassen og passerer brøytebiler,ambulanser,brannbiler og politi som står ute i SNØværet og div ulykker... Vi visste ikke det var så dårlig vær :D:D:D
    Nuvel , straks blir det litt kjØLig drikke.

    Ha en fortreffelig kveld :):):)
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden