Det er greit, håper å kunne bruke dem til BKK på en av de europeiske rutene. Og tilbakemelding på Gull.no: Saken er fikset, og svaret kom fra Linda i Danmark!
Velkommen til BCN @Wiolenze. Her har vi begynt å gjøre klar for hjemreisen. det meldes om litt regn i luften i dag og god middag i kveld.
God formiddag fra hovedstaden. Min overoptimistiske tur til Thailand i ettermiddag er nå flyttet til i morgen. Et bittelite håp om at godkjenningen til å reise inn i landet kommer før kl 15 i dag så jeg rekker å ta covidtest, men har egentlig skjønt at turen ryker. Jaja, var gøy å planlegge litt i hvert fall... Og det må sies - kundeservice til Finnair er superhyggelige og flinke. Jeg er fristet til å se på andre allianser hvis SAS fortsetter å redusere tilbudet sitt for statuskunder.
Andre allianser høres meget fristende ut, du får lede an, så kommer vi løpende etter(enkelte av oss) Håper du får den godkjenningen
Jo det er det nok, men fant ingenting da jeg søkte. Er jo bare 6 uker til, så det meste er nok booket..
God formiddag fra kontoret. Få møter i dag betyr at det er mulig å få jobbet litt også... Mye kanselleringer og tull om dagen og jeg føler med dere alle. Kan ikke noen fortelle Norgesgruppen at vi gjerne vil kunne velge Avios også? Så har vi litt mer fleksibilitet når bolaget svikter oss Ha en fin torsdag
God torsdag fra kontoret, her er det tydeligvis sol ute for markisene har gått ned og foreglet oss i mørket, hadde ikke vært dumt å tatt seg en tur til litt varmere og lysere trakter nå, men neste forsøk på langveisfart er ikke før i februar og det ryker vel også, klarer nesten ikke å følge med i alle meldingene om ruteendringer og kanseleringer som popper inn nå om dagen
God morgen fra Las Vegas! Etter en noe frustrerende kveld med shopping i går må jeg nok konstatere at jeg ikke får med meg hjem alt jeg hadde på handlelisten, men har fått tak i det viktigste. Nå er det straks frokost og så er det bare å pakke sakene og sette i gang med feriens siste kjøretur tilbake til LA.