God morgen fra solkysten, her trodde vi at vi var ferdige med snø nå når vi er langt ute i april .. det går heldigvis over ..
Langt og langt fru Blom. Vi snakker 4 april… Må være et utslag av Bergensk opportunisme Forøvrig en god dag til alle sammen
Skal IAD bytte navn fra Dulles til Trump?? Du verden ... "Ønsket er å bytte navn på Washington Dulles International Airport, som er den største flyplassen tilknyttet hovedstaden Washington D.C." "– Når millioner av innenlandske og internasjonale reisende flyr gjennom flyplassen, er det intet bedre symbol på frihet, velstand og styrke enn å høre «Velkommen til Trump International Airport» når de lander på amerikansk jord, fortsetter han." Vil kalle opp flyplass etter Trump – E24
God morgen fra Snøbyen. Dagens vær gjør Thailands varme enda mer forlokkende. Nå er det heldigvis bare fire dager til det skjer. Fortsatt god vinter.
God morgen fra Madrid, og snart siste legg hjem. Ser mange skriver at MAD ikke fungerer så bra. Å komme inn på T4S med Iberia som er non-Schengen gikk fint i går. Det kom tre widebody rett før min, så en del folk, men bare man valgte riktig kø gikk passkontroll uten kø, toget til T4 kom etter 50 sek og bagasjen kom også fort. Uber fungerte utmerket. Til Oslo med Iberia er det bare vanlige T4. Flyplassen er nok ikke bygget for transitt med *A Schengen til non-Schengen.
God formiddag fra beachen.. 4 dager igjen av påskeferien Skal fly fra la digue til Mahe på hjemreisen, med air seychelles. 20 min flytur, cessna ellerno?
God morgen! Vi stålsetter oss for "snøkaos". Hittil er det opphold. Det blir uansett hjemmekontor, så slipper jeg å manøvrere rundt alle andre som ikke kan kjøre bil. Kanskje ta en telefon til SAS i dag og pynte på et par reiser? Vi får se. Ha en fin en! Og, hvis du har skiftet til sommerdekk (da er du greit optimistisk..), da må du la bilen stå i dag.
God torsdagsmorgen fra BR87 som kun er noen minutter fra CDG. 15 og halv timers flytur har gått bra selv om vi satt i premium økonomi. Ser ikke frem til vinterværet igjen etter nesten to uker i sol og varme.
God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. Vi er vel heime frå LHR og eg er klar til å gå i gang med ei ny arbeidsveke. Spent sit eg her og ventar på at SAS skal sende over poenga frå påskeferien. Ikkje det at eg på død og liv skal bruke dei no, men det er få som har det like travelt som ein bonusnisse som ventar på poenga sine. Det er berre 110 dagar til neste planlagte flytur. Den skal gå til DBV og sommarferie.
God formiddag fra SVG. Nå er påskeferien over og en må gjøre gjestevisitt i hula i Bergen. Hadde fly litt senere i dag, men pga snø tok jeg ikke sjansen på at det skulle gå som smurt og booket om til tidligere fligt ved bruk av Diamond fordelen Ha en bedre torsdag
Morn fra vest! Her er det kommet 5 cm snø iløpet av natta, leddbussene står, biler sklir av veien, folk anbefales hjemmekontor og kjedekollisjoner på E39. Jaujau, godt det er regna bort imorgen. I mens reflekterer man over en fin påskeferie i Thailand. Palmer, strand og sol gjør godt. Tok en @Sonictravel "light" og fikk kidsa med på prøvedykk. En spire er sådd! Det var stas å se black tip reef shark på første dykk! Fant ut at solkremspray faktor 25 ikke duger noe særlig, og at det var sinnsykt mye mer maneter enn forventet i Krabi. Fremdeles digg å bade i pisselunka sjøvann Registrerer med blandede følelser frislippet av marihuana i Thailand, og synes egentlig ikke det var noe særlig å labbe rundt i søtlig røykos overalt med kids på slep. Konstaterer at kroppen trenger mer enn 10 dager på å tilvenne seg 35++ grader. Er nok mer bygd for 25-35 segmentet Testet AirAsia og Thai VietJet, det var egentlig helt ok. Fikk flydd longhaul TG C og LH C, og var egentlig ganske fornøyd med begge. Alt i alt er familien fornøyd og reiser gjerne tilbake igjen, dog ikke til Bangkoks 40 grader...