God morgen fra solkysten, her er det fortsatt sommer. Solen skinner og vi skal ha generalforsamling i sameiet på taket! Noen reiseapper hadde ikke fått med seg at dagens reise er avbestilt, så i dag her jeg fått meldinger om å sjekke inn på BGO, OSL og MUC …men her sitter jeg. Har liten tro på at det blir utenlandsreiser i 2021 ..
God morgen fra stueloungen, vår faste base. Solskinn og greier på utsiden, kaffe og IF inne. Snart til hovedstaden for utbedring av farlig feil på bordsag (Black & Decker), varslet av OBS bygg. Noen fordeler er det at de holder et (ulovlig? ) oppdatert kunderegister. Ha en fin og spennende dag!
God morgen fra Viken. Da er en svært klar for å kaste lege frakken kl. 1500, men så innså jeg, det er jo torsdag idag, da er en ikke hjemme før 1800, rekker heller ikke å se fotball kampen til guttungen, for et strev, gledes til blir pensjonist. Det som gjør det overlevelsesbart, er det å kunne ta en mini helg et sted, for å regenerer seg igjennom uken, for så å ta staffet pinnen for neste uke. T-2 til pizza og pastaens nasjon. Ønsker alle en mini helg/god torsdag.
God morgen fra kontoret! I dag skal vi gå en tur i byen for å snakke litt om hvordan det er å være på kontoret igjen etter lang tid med hjemmekontor, og hvorvidt vi burde satse på hjemmekontor også når det ikke er smittefare som stenger det vanlige kontoret. Pizza til lunsj. Dette blir en bra dag Ha det flott dere!
God morgen fra vaksine-venterommet. Dose 2 er satt, og det ble samme type som første runde, så da slipper man eventuell diskusjon om blanding av ulike vaksiner. (Ikke at man skal reise noe sted hvor det er noe problem på en stund) I helgen skal jeg teste ut to nye hoteller, for å få logistikken til å gå opp. (Også er det jo gøy å "reise bort" litt!) Ha en finfin torsdag!
God føremiddag frå Sunnfjord. Snart blir det solskinn her og. I dag skal eg berre slappe av, og forhåpentligvis få trumf. Det skal bli godt. Alt for lenge til neste flytur.
God formiddag fra Grenland. Dag 14 inn i langfri, begynner å jobbe igjen etter helga. Fått hentet noe "nyttig" fra Power. Dnb Saga mastercard kampanje -20%,ble brukt i forrige uke. Kjøpt blender og elektrisk tannbørste + noen ladekabler. Får diske opp med noen frozen margaritas i helga.. Fått svar fra prismatchforespørsel hos hotels.com. En jævla Johan kan seff inte matcha p.g.a... bla bla. Bare bullshit. Jeg vet jeg har rett, men antar hotels autoavviser alle forespørsler for å trette ut folk. Jeg har da sendt ennå en mail, med alle microdetaljer dokumentert på pdf og printscreen. Vi får se..
Morn fra kontoret i Oslo. Fint vær i Oslo, så sykler via Nordmarka til Asker etter jobb. På reisefronten booket jeg inn stad hotell for første helg i oktober samt leiebil fra AES. USA i desember har gått fra 50/50 til 5/95, menneh så lenge det ikke er 0% mulighet for USA-tur i desember bruker jeg denne ha det kjekt
God formiddag fra Grorud. Her skinner sola og det er 15 grader ute, omtrent som på en grei vårdag med andre ord. Ser at vår alles kjære @Tore er ute og er litt morsk i lokalavisa igjen, pensjonister på tur til Sverige for å handle flesk vil ikke gjøre som han vil, og det er jo ikke bra.
God formiddag fra LJU, og LH kontraktlounge. «Ny» terminalbygning åpnet for noen mnd siden, også ny lounge. Slovenia er vel bortimot verdensmestre i å ikke tilby sukkerfri drikke, så også her på loungen; Litt småsnaks er det å bryne seg på, men denne loungen er ikke noe å gjøre omvei for; Hjemreisen går via Frankfurt, denne gangen ser det ut for at LH byr på en Embraer på siste leg.
God formiddag fra kursdag. Gøy det, helt til du får gruppa som konsekvent ser ned og ikke svarer på noe som helst. Jaja. Ellers er det sol, og litt for kaldt ute til at det bare er midt i August.
God formiddag fra kontoret i Sandefjord! Gjør mitt beste for å hjelpe min søster som skulle booke bonusbilletter til USA med SAS neste sommer. De er jo som kjent borte. Rådet nå er rett og slett å vente. Hun var ikke glad for det rådet .. Imorgen er det kick-off for høsten med gode kollegaer. Blir nok vått tenker jeg. Og en slitsom lørdag i vente =) Ha en flott (ikke trippel-trumf) torsdag!
God ettermiddag, lunsjen inntatt bestående av 10 kroners baguette fra meny sitt kronesalg, det er god pris. Velger å konstatere, ettersom to døgn siden dose to, at jeg slapp unna verste bivirkninger, øm arm, ja. Ekstra trøtt og litt tung i hodet, stemmer, men om det var det, så tar jeg det altså. Formen er ihvertfall stigende i dag. Snart skikkelig helg med fredag i morgen, det blir også godt, mulig det må åpnes en flaske ila kort tid.
God ettermiddag fra Romsdalen Yngste arving nede for dubb nummer 2 for dagen. Da er det tid for litt IF og kaffi + litt andre gjøremål. Har fått bestilt meg ny time for andre dose. Så da blir det fremskyndet fra midt i oktober til neste uke, slikt kan en like. Madammen som er evigung må vente litt til før hun får endret, men nå åpner snart mulighetene seg Lite reiserelatert, lengste planlagte utfart er å hente i barnehagen om en times tid. God torsdag!
God ettermiddag! Har vært på befaring på hytttetomta og innsett at en må justere litt på plassering av hytte + parkeringsplass. Alt så jo så veldig bra ut på papiret men terreng, høydeforskjeller og fjell/berg spilte ikke helt på lag. Jaja ny runde med landmåler, tegninger og kommune
God torsdag! Andre dose er akkurat tatt. Blir spennende å se om man får reaksjoner. Ser at Flyr har kommet med kveldstilbud, men er det noen som kommer inn på hjemmesiden deres? Får bare feilmelding. Var jo ikke ille med fra 225,-
God kveld fra hovedstaden. En grei dag på bortekontoret er gjennomført, og med tanke på at det bare gjenstår en dag på hjemmekontoret i morgen så er det nesten helgefølelse allerede. I morgen skal det også fylles på med ekstra 5G dekning i form av dose 2, så det kan jo bli bra. Man får bare satse på at man unngår å bli slått ut av eventuelle bivirkninger i helgen! Nyt kvelden folkens