Torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 27. mai 2021.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Da ble man satt i karantene pga smitteutbrudd på skolen til guttungen, testes i morra siden dag 7 siden eksponering. Negativ test betyr home-free, men som fryktet røyk Tromsø-turen :(
    Men det er mye annet gøy man kan gjøre i karantene-tida.....rive innredning på to soverom, rydde kjeller, klippe plen.....:rolleyes::rolleyes:

Ha en trivelig torsdag :):):):)
    image.jpg

SayWhat, Earl, jgroneng and 18 others like this.
  2. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag morgen

Det går mot helg. Eneste positive i sikte, mulig litt boble vann i stor byen, dog litt usikker om en utsetter seg litt for russisk rullet når fruen ikke er vaksinert.

En håper dette sørgelig Covid kapitelet kan snart avsluttes, slik at hverdagen kan bli litt som før, med noen long weekend og fly.

Oppussings omsetning har fått en ny konkurrent, AmEx jobber hardt uten å være i nærheten av en betalings terminal.

Svært klar for å booke noen LHR safari, tur til ARN, litt Italia, Spania.

Ha en super torsdag, og mini helg for de heldige. :)

SayWhat, Earl, jgroneng and 13 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,377
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!

Solen skinner! Endelig noe annet enn regn..
    Hel dag med møter, før halv dag i morgen. Skal bli deilig med helg nå, det er jo mer enn en dag siden sist.. :rolleyes:

Nyt torsdagen!

SayWhat, Earl, jgroneng and 13 others like this.
  4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra kontoret i Oslo. Føles fortsatt som om man gjør noe ulovlig selv om alt er klarert og det nesten ikke er noen andre her. Om ikke annet ser det lovende ut for en liten rundtur til BOO og videre til SVJ neste helg. Ikke har jeg barn som kan sende meg i karantene, og i motsetning til bartebyen og Hammerfest ser det ut som om Bodøværingene ikke har festet som om covid-19 ikke finnes. :D

Og om noen er hypp på raske cash i dag er det bare å sette studielån på at Brann taper mot Stabæk i dag.

ha det kjekt :)

SayWhat, Earl, Kaffen and 14 others like this.
  5. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    93
    Morgen.
    Denne er ikke god, har eksamen om 30 minutter og er tom for kaffe.
    I dag er det statistikk kunskapene som skal testes.
    Jeg kan slå fast at det er en sterk korrelasjon mellom kaffeintak og produktivitet hos meg. Spent på hvordan dette går:
    Heldigvis er dette nest siste eksamen før sommeren!
    (5\6) Det å ta to studieår på engang, med barn og kone anbefales ikke.Håper alle har en mer avslappende morgen en meg:)

SayWhat, Earl, Kaffen and 15 others like this.
  6. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Husk at korrelasjon er det samme som kausalitet

Flyingdutchman liker dette
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke pent sagt, men du har vel rett dessverre ….

SayWhat, Earl, Kaffen and 6 others like this.
  8. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Jessheim.

Stadig tegn på at verden sakte men sikkert kryper mot normalen (håper vi i alle fall). Booket oss bord til å spise ute i Oslobyen på lørdag, og jaggu har jeg fått time for vaksinering i neste uke.

Ellers lite nytt å melde fra denne kanten ut over at det er j....g travelt på jobb akkurat nå, og jeg klarer ikke helt å forstå hvordan jeg hang med i svingene da man gjerne reiste 2-3-4 dager i uken i tillegg. Verst av alt jeg har begynt å tenke at jeg ikke ønsker meg tilbake til det livet også (I'm too old for that shit...). Diamant her og Platinum der kommer med en bakside også

Fortsatt så er jo Covid nedstengning og et strukturert liv gunstig for den fysiske formen og treningen fram mot Chicago marathon i oktober går helt og holdent etter planen. Så får vi se om beina henger med på enda mer økning av mengde framover...

Nå tror jeg at jeg går og henter meg en kopp kaffe til

Ha en strålende en!

SayWhat, Earl, Kaffen and 13 others like this.
  9. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,748
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Endelig sol og tilsynelatende fint vær. Blåser endel da, men men..
    Skal gå til Skien, ca en mil, og pusse vinduer for foreldrene mine. Med podcast på øret, og solkrem så blir det bare en fin trimtur.
    Har fremdeles et stort glis etter i går kveld, moro å se fotball med publikum på tribunene igjen.
    Straks helg :)
    192282139_10158800318791154_8129209327212665884_n.jpg

SayWhat, Kaffen, jgroneng and 10 others like this.
  10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    24,262
    Bonuspoeng:
    183
    Trøtt morgen fra hjemmekontoret.
    Litt senere start i dag fordi jeg traff "stopp" knappen der jeg siktet for "snooze". Men samme det, må fremdeles da det med ro, så da får vi slå fast at dette var meningen.
    Ellers var det greit å få negativt svar på covidprøven, så det betyr at Hammerfestturen ikke har påvirket meg på denne måten. En reise mellom de to "rødeste" steder i landet gikk altså bra. Munnbind og masse utvortes sprit var til unnsetning.
    Bonusnissegleden er litt fortvilt, har en CT, FP4 og bare rundt 150k poeng igjen etter en bestilling til 4 personer. Det vil si at en tur til Asia med *A er utelukket, samtidig som det er umulig å få tak i SAS billetter til Tokyo i C. Kina er jeg ikke interessert i for en helgetur pga visumstyr.
    USA er allerede bestilt til vinterferien, så det å dra på nytt til USA i påska -som er bestillbar nå- er kanskje litt kjapp på. Vente det er nok poeng til en *A C-tur til Asia vil ikke ta alt for lang tid, men da må vi sikte på sommerferien, eller som "vanlig" høstferien. Men det føles såååååå langt unna igjen.
    It's hard to be a bonusnissemannnnnnnn

Ha en flott dag!

11. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,790
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden.

God stemning her i dag. Var på Sumo i går, og det var herlig å være på restaurant igjen. Ikke feilmed litt ekstrapoeng på kontoen heller.

Været begynner endelig å ligne på sommer, så nå er det bare et stikk i armen som mangler. Burde få det stikket i løpet av de neste to ukene, men jeg holder ikke pusten ennå...

Last edited: 27. mai 2021
    SayWhat, Earl, Kaffen and 11 others like this.
  12. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,664
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Oslo. Nærmer seg D-dag for beslutning om årets sommerferie. Billetter og hus til/på Bonaire i Karibien er alt på plass (overført fra i fjor), men så var det alt dette andre da...

Med en befolkning hvor 70 prosent er vaksinert på destinasjonen, og smittetall lavere enn de fleste andre steder i verden virker faktisk risiko liten, gitt at både fruen og undertegnede også etter alle solemerker har full vaksinedekning i juli, er jo det også individuell risiko forhåpentligvis håndterbar.

Siste store aber er norske myndigheters krav til karantenehotell. Karantene i seg selv er ikke noe problem, vi overlevde 40 døgn i isolasjon hjemme i fjor når vi hadde covid, men å måtte interneres på hotell på Gardermoen en uke virker ikke så forlokkende. Noen som vet om man kan ha med hund på karantenehotell?

Tja, valgets kval...

13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Solvorn .. livet er ikke så verst .. hotellfrokost er litt anderledes når det står en dame bak disken og må plukke det jeg vil ha .. men det var jo godt ..
    BEDA21D4-ECDA-47F9-B34B-D756043CF0C4.jpeg 747B6619-7AED-4779-8920-E2F0BA673B38.jpeg

SayWhat, Earl, Kaffen and 14 others like this.
  14. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Romsdalen.

Lettskyet i dag, men fremdeles så en kan si pent vær.
    Test av pizzaovn i går gikk over all forventning og både undertegnede og madammen forspiste seg :)
    I dag er det tilbake til normalen med hjemmekontor, møter og fiskegrateng til middag.

Ha en glimrende torsdag!
    (Torsdager med bare en T er ikke like gøy som de med tre)

15. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,868
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Sola skin og vi er alle glade og fornøgde. Ny bekrefta transaksjon på ViaTrumf som vonaleg vil sende meg over 200k poeng i løpet av dei neste dagane og jammen er skattepengane komne på konto. Det skulle gått an å fått dei utbetalt til Trumf-kontoen. Alt for lenge til neste flytur, men i det minste er det snart helg med sol og utearbeid.

16. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    Som en enkel sjel fra solkysten… hvordan i all verden klarer man å få 200k poeng fra ViaTrumf i en liten bygd i Sunnfjord?
    Handler du melk og bleier på nettet også?
    Husk at nærbutikken også skal leve ..

17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    Walaker Hotell mangler 3 vesentlige ting på rommet, kaffe muligheter, skohorn og kjøleskap .. kaffe får vi ikke på rommet, skohorn har vi i bilen for golfsko og så har vi kjøpt oss en kjøleboks på strøm 12V for bilen og 230V for nettet. Vi må jo ha kald champagne og kaldt øl ..
    B234AFA7-26C1-40B6-AA58-3A1253199667.jpeg 947A6ADA-35FD-4019-A822-89201671B4C7.jpeg

18. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,868
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe. Her seg eg at eg har skrive feil. Det er poengsaldoen som skal over 200k. Frå ca 197,5. Enkeltkjøp på ViaTrumf som gir 200k-poeng trur eg ikkje at eg nokon gong kjem til å få med mindre det skulle bli mogleg å kjøpe eigedom via ViaTrumf ;)

SayWhat, Kaffen, Eddie47 and 2 others like this.
  19. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Håper du har en fin tur, dette har du vel fortjent @Eddie47 , viktigste er vel kjøleboksen for å ha det kjølige med de sprudlende boblene :D

20. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    93
    Da er eksamen ferdig og levert...
    Spørsmål som dette er ikke lett uten kaffe...:(

SayWhat, Earl, drsyk and 9 others like this.

Del denne siden