Torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av stalek, 02. juli 2015.

  1. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Så er vi i gang igjen med avrunding av nok en uke, nå er det så rolig her på jobb at jeg innimellom har voldsomt lyst til å slå hue i veggen. 5 arbeidsdager igjen til ferie..

    Sola skinner ute i dag også, og forhåpentligvis uten skyer i veien! Tror uansett det ikke blir så mye øl ikveld som i går.

    Ha en fin dag!
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Sola skinner også her i sør og temperaturen er godt oppe på 2 siffret allerede.
    God morgen forresten.

    Her er det full kontordag. Burde egentlig sittet på tereassen på hytta og bare nydt dagen. Men det får vente. Håper det spares noe av det gode været til helgen, da jeg har planlagt akkurat det da.

    I går hadde vi Disney Cruises på besøk for første gang i Kristiansand. I dag er det Holland America Line som er innom med sin Rotterdam. Alltid moro med cruiseskip i bybildet.

    Så da er det vel bare å fortsette jobbingen så man kan komme hjem i fornuftig tid i dag siden været er bra.

    God arbeidslyst der ute.
     
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Altfor lite søvn, for mange dager på rad gjorde at jeg tok en time ut av flekskontoen og fikk en litt lenger tid under dyna på morgenen.

    Dagen skal bestå av rapportskriving; måned-, kvartal og halvårsrapport skal utarbeides og leveres ledergruppa. Ettermiddag og kveld skal bestå av indretjeneste i hjemmet, vurderer seriøst å ansette hushjelp. :p

    Now or never-salg er det og idag, kanskje det kommer noe interessant å bruke vinterferien til.
     
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Swiss Senator Loungen i Zürich! Dette er intet blivende sted. Jeg har fått trøkka i meg 2 bokser Mövenpick, så nå går ferden ut til Panorama-loungen i E-terminalen. God tid i dag. Snart klar for sete 9K til LAX.
     
  5. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God torsdag fra KTX mellom Busan og Seoul.
    En vellykket sjøprøve for båten jeg jobbet på er over etter fire tøffe dager på sjøen.
    Kom i land for ett par sider siden.

    Nå venter litt fritid i Korea før man stikker hjem til ferie i Norge. Hurra!
     
  6. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra Thai F kantina i Bangkok, blei henta på gaten når vi ankom med Singapore Airlines C og kjørt rett til kantina i golfbil, skal si fruen blei overrasket. Nå venter en times spa og noen timers venting før vi entrer sete 1K og 2K i A380 til FRA. Ha en fin dag dere og
     
    tommy777, Bizflyer and Herlov like this.
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Czech Airlines for første gang på Kjevik i dag for å starte rute til Praha! Hurra!! Kom fra Stavanger i dag. Det var vel åpning av rute Stavanger Praha også. Er usikker på om den skal gå fast i trekantrute fremover.

    upload_2015-7-2_14-39-43.png

    upload_2015-7-2_14-40-7.png
     
    tommy777 liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kjevik - Praha...

    DU KØDDER NÅ?????? Det må jo være smalere enn Baku - Richmond
     
    RoadKing, tommy777 and SASlovah4evah like this.
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    DÆNG fra Stavanger sola.

    Hadde sov stort sett hele veien over fra Houston. Flymat er ikke særlig digg uansett klasse, så jeg kjøpte en burger før avgang og sa fra at jeg bare ville drikke og sove. Funka som rakkern. Men det var litt pussig og sove forbi Cardiff. Man våkner jo alltid over Cardiff.

    Ha en fin en.
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nope, eneste feil var at den skulle i torsdagstråden og ikke i tirsdags. Men du flytter den kanskje?
     
  11. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    OSL på mellomlanding. Stay away fra SAS Lounge, hvis du ikke er glad i stol-leken...
    Super purser fra BGO, holdt junior i perlehumør!
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Isje tale om
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Grått i været og kun 16 grader på morran. Helt latterlig hvor mye man har å gjøre i dag, så jeg fant ut at jeg heller skulle krangle litt på Face istedetfor ;)

    Straks går turen til sentrum der man har lunchmøte med de 3 høyeste herrer hos verdens nest største flyselskap, det eneste flyselskapet som får mer deng enn SAS fra meg ;)

    Ha en god torsdag!
     
    LN-MOW liker dette
  14. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld .Koser meg bak huset i skyggen med siste Airliner World , 40% off hos Narvesen. Liker godt å lese om Miami Air ad hoc charter og for Elefnaten; Flott artikkel om Fnate Seasons Executive 757 med flat beds:D
     
    Fnate liker dette
  15. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim
    Jeg har ferie !!!!!! Småærend på gang i morra,deretter pakking. Lørdag er det avgårde-kåre til Danmark :D:D:D
    Nå er det pils....sånn bare for å markere litt :)

    Ha en fortsatt god torsdag :cool:
     
    TOS_EBG liker dette

Del denne siden