Ingen morgentråd enda? Har alle tatt ferie, eller er dere bare trøtt i dag? Jeg får starte med en god morgen fra Tromsø da!
God morgen fra kontoret! Det var litt hardere å stå opp i dag, men jeg kom med da avgårde. Litt sol, litt sky, og litt fare for regn. Men lunsjen skal spises ute! Satser på at det blir sommer igjen før ferien faktisk begynner en gang uti neste uke. Snart helg?
God mandag fra hjemmekontor i Oslo, T-13 avreise på sommerferie, vet enda ikke hvor men til OSL skal jeg i alle fall søndag om to uker, blir spennende å se hvilket fly en da ender på.
God morgen fra Viken. 3 uker til ferie. Ellers kjempes det om Dyreparken vs Legoland... Ferie blir det uansett om så blir Costa del terrasse eller Den Riveraens Viken Ha en super dag
God morgon frå Aust-Finnmark! Her er det open pandionlounge for to firbeinte raringar med sitt opphav i Sibir. Dei er glade i å trekkje på daudkjøt, noko som passar bra sidan denne skrotten har fått merke koronatida... Vel, alle flyturar er milevis unna, grunnpoengstatusen er elendig, men det er sommar ute: +8,5 grader og delvis skya, opphaldsvêr. Luftskipsmasta, Vadsø – gir ikkje bonuspoeng... Ha ein fin dag, folkens
God mandag fra Troms&Finnmark! Bare et par dager til med hjemmekontor, så er det på med munnbind og opp i luften for en tur til Oslo. Litt skeptisk til å besøke Norges korona-episenter, men kommer til å ta forhåndsregler. Skal unngå overfylte busser, ralling på Aker Brygge og smittefest på Sørenga. God arbeids og ferieuke alle!
God morgen fra Porsgrunn. Da kom regnet, og jeg er ferdig med 17 dager langfri. Begynner å jobbe igjen i kveld.Perfekt.
Goood Mandag.... Tre uker igjen til ferie. Håper og få tatt igjen et par tapte reiser, så ser på hoteller i London og Praha.. Været i Hallingdal er bedre enn ventet.
God mandag fra hovedstaden. Ikke så mye å gjøre ellers er bare å spille på ps4, med nylansert the last of us 2, hvilket som har råbra forgjenger. Frem til avgangen på søndag neste uke. Skal akkurat samme dag som deg på OSL. T-13 til Kroatia, tar forholdsreglene og unngår mengde av folk. Kanskje plutselig sitter vi på samme fly
Eg vil tru at vinterstormane hadde vel tatt knekken på eventuelle vindmøller fortare enn du kan seie 'stikkontakt'
Smitte festen er snart over, får vi virkelig håpe, spennende blir det etter 15. juli, når regionale reiser åpner opp...
God formiddag fra hovedstaden og kontoret! Nedtelling til ferie og innkjøp av div remedier som sikrer litt ekstra poeng. Selv camping og teltplasser kan bookes på Expedia og Viatrumf Ha en super dag og uke
God ettermiddag i Sunnfjord. Jobb, jobb, jobb. Snart avstad å hente arvingen i barnehagen før det bær heim. Heimekontor i morgon og besøk av varmepumpereparatør. Ville tilstandar i Bergen i dag: Eg begynner å bli forferdelig klar for å fly litt no.
God ettermiddag fra Bergen, Etter gårsdagens flytur har et segment blitt registrert og bonuspoengene tikket inn, et lite skritt mot normalen Gjemt meg innendørs etter et tungt regnfall kom. Ha en flyvende en!