Transfer LHR T2 -> T2

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Herlov, 27. sept 2015.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hallo!

    Jeg ankommer Heathrow T2 med SAS fra Oslo tidlig kveld og skal videre med Asiana til Seoul. Jeg hadde opprinnelig 2:15, men så skjøv Asiana på rutetidene så det nå er 1:45. Jeg hadde håpet på litt tid til overs for litt kos i Singapore-loungen. Noen fallgruver her? Tips og erfaringer?
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    En fallgruve kan jo være at SAS parkerer på innenriksterminalen og blir busset. Det har skjedd før og kan jo skje igjen
     
  3. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    På LHR T2 har jeg en del ganger opplevd at dersom køen i connection security er veldig lang (eller full av feil folk...), at det faktisk lønner seg tidsmessig å ta turen ut og inn igjen. Tror aldri jeg har brukt mer enn 30 min fra parkert ved gate til jeg har stått "klar innafor" igjen.

    Du får minimum 30 min i loungen, men tipper at du nok er rett over 45 min. Worst case er 45min "transfer time" + 30 min boarding

    Det er etter min erfaring likestilt med at flyet parkerer langt ute på T2B og du må gå inn (hvis ikke T2B transfer security er åpen eller den er tettpakket med folk)
     
    Cecilie and Herlov like this.

Del denne siden