Transit i SIN

Tråd i 'Bonushjelp' startet av John in The Tower, 24. sept 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Hoi!

    Jeg ankommer SIN fra DXB med EK kl 14.40 og drar tilbake kl.21.00 med EK. Tenkte bare å henge i terminalen men trenger jeg gå igjennom immigration og sjekke inn på nytt eller kan jeg gå rett til transit?
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Nei du lander og ankommer rett i transit. Sikkerhetskontroll før gate før avgang.
    Singapore må være verdens greieste transitflyplass spør du meg!
     
    SASDC8 liker dette
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    Du har dog mer enn nok tid til å gjøre noen sprell i byen også. Jeg brukte 7-8 timer i terminalen nylig, og holdt på å dø av kjedsomhet.

    (Dog var det midt på natten og jeg hadde ikke lounge, men ja. Det er lenge å surre i terminalen når sentrum er så nærme og lett tilgjengelig)
     
    John in The Tower liker dette
  4. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Tar det lang tid ned til sentrum ?
     
  5. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Ja jeg får se hva jeg gidder. Man trenger vel ikke visum der såvidt jeg vet.
     
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    MRT er vel en halvtime-tre kvarter, går ganske radig. Taxi er vel enda kjappere, men jeg har ikke tatt det fra flyplassen.

    Ikke visum for nordmenn nei, og så lenge du bare fyller ut det lille skjemaet og har returbillett klar, bryr de seg ingenting om at man ikke har skrevet noe hotell -- tror gutta er vant til dagsturer.
     
    John in The Tower liker dette
  7. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Ja den er blandt topp 3 for meg. Har en del lounger jeg må rekke over også :)
     
  8. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Og om loungene blir kjedelig, kan du ta en tur på kino, eller svømme i bassenget eller gå å se på sommerfugler (siste er vel kanskje mer uaktuelt), men en øl i poolen er konge på en flyplass :)

    Eller Uber deg inn til sentrum (15-30 min inn), og ta deg noen øl og en matbit. Singapore er konge på ulike kjøkken fra verden over :)
     
    John in The Tower liker dette

Del denne siden