Hei, håper noen erfarne bonusjegere kan hjelpe meg. Jeg har en flytur på biz den 28 september fra MRU-NBO-AMS-TRD, hvor Kenya Airways har endret tidspunktet på flyvningen MRU-NBO så jeg ikke rekker flyet videre til AMS. Jeg har ringt CT-telefon 1 gang: - Forslaget fra kundeservice var booke om til economy billett MRU-NBO-AMS-OSL-TRD 29 september. Noe jeg er lite gira på. - Mitt forslag var å beholde biz billetten, men endre til open-jaw med avreise fra NBO (så jeg må komme meg til NBO på egenhånd). Dette var vist ikke mulig å endre billetten på den måte. Håper på noen gode forslag på hvordan jeg kan løse dette.
SAS har valgt å ikke tillate open jaw-billetter med ulike soner for ST-billetter. Lite kundevennlig, men mulig det er system-issues. Her har du tid til å kjøre saken via TKN. Jeg foreslår at du får skriftlig fra SAS at de ikke vil booke om, så kjører du saken. I mellomtiden kan det også være at det dukker opp ledige seter på flighter som passer deg.
Du kan også prøve å ta kontakt med KQ på WhatsApp. De var i alle fall ganske hjelpsomme med min rene KQ booking da det ble endringer.
Har du fått mail fra KQ(sjekk spam) med ruteendring der de tilbyr ombooking ? Og valg av andre fligths online. Skal vist funke overaskende bra. Ellers har jeg også ok erfaring med whatsapp og KQ.