Hei og hå. Hvordan står det til med dere andre hakka gærne innkjøpere når TrippelTrumf står på? Dagens handel.
Det står dessverre ikke på Kvitteringen, men oppdaterer når det kommer på trumf.no Tipper 130-150,- i Trumf
Kjøpte for 50,- pluss plastpose på spar i Førde etter jobb. Skulle bli 1,50 i trumf. Nær på å ha 46 i saldo no. Klarar eg 50,- før devalueringa? Dette vert spennande.
Måtte dele opp i noen runder, kom inn på nette 5666,60 Duden bak meg i køen på kiwi kommenterte tørt at familien burde ha nok å spise en stund nå, klarte å la vær å nevne at dette var tredje handlevogn for dagen
Endte på 3083,- på dagens trippel. Gidder ikke å krampekjøpe frukt og fisk når det uansett er 15 % på det til vanlig, så ble heller beskjedne 101 trumf i dag. Føler folk stirrer på meg når jeg lemper 12 pakker bacon og tilsvarende mengder av andre varer på båndet, men lite vet de at hamstringen fører til plass forrest i flyet om ei stund, stakkars uvitende jævler
Sum på kr. 2910 på kassalappen. Bør holde noen dager for en husholdning på 1 person. Godt innslag av frukt, grønt og salma så håper på en god porsjon Trumf
Handlet for kr. 4028 sammen med kone og datter. Det ble 16 fulle poser med varer. Det var mye vi lot være å handle ettersom prisene var lavere på Coop Extra.
Blir som regler flere handlevogner her også. Jeg pleier å fylle én med tørrvarer, bleier, barnemat og hermetikk for så å gå i kassen, betale og legge ut i bilen. Går deretter med frisk mot inn og starter på runde to som ofte er frukt, grønnsaker, kjøle- og fryselager. Ble 204 trumfkroner i dag
Han fikk vel overført et beløp fra Viatrumf som gjorde at trumfkontoen bikket 1400 kr i en jafs... Ok med trippeltrumf, men gidder ikke å hamstre for 20 ekstra trumfkr pr tusenlapp. Brukte ca 500 kr på Kiwi i dag, helt ordinært.
Tikka inn rolige 15000 på trippeltrumf, så kommer vel inn 450 trumf aka 6750 EBP i morgen Protip (dersom man ikke _må_ bruke amex) er å bestille fra Meny 3 ganger, en gang 2 uker før , en gang uken før og en gang samme uken som trippeltrumf, alle levert på trippeltrumf torsdagen. Da kan man få med seg tilbudene fra alle de 3 ukene og få trippeltrumf på alt.
Totalsum 3700, så en ca 160 trumfkroner (+/- frukt og grønn fisk bonus). Pluss 740 EBP fra Amex. En god torsdag, F venter!
Handletur på 3900kr resulterte i 165 deilige trumfkroner. Tok sin tid på butikken, gikk rundt med to vogner, og en baby i bæresele på magen #pappaperm