Trumfs nye satsning - Viatrumf - bonus på nettbutikker

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av sta92, 20. nov 2015.

  1. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,119
    Likes mottatt:
    1,846
    Bonuspoeng:
    113
    Sannsynligvis på teknologi og affiliate-avtaler.

    Litt spekulering, men fikk en kopi av en henvendelse de har sendt videre til TopCashBack.
     
  2. Flyskrekk

    Flyskrekk Er for lengst kurert

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    201
    Bonuspoeng:
    43
    Det eneste kundene trenger gjøre er å gå via ViaTrumf sine nettsider når de skal handle varer eller bestille reise. ViaTrumf har også lansert en Bonusvarsler som kundene kan laste ned og som sier ifra når man er på en nettbutikk som kan gi bonus. Løsningen er utviklet i samarbeid med Top Benefit Schemes i England som har hatt stor suksess med konseptet TopCashBack i flere år. I gjennomsnitt sparer de engelske kundene over 3000 kr i året.

    Sakset fra: https://www.ntbinfo.no/pressemeldin...es-fordel?publisherId=89738&releaseId=9032699
     
    Baldrick and Chrisljo like this.
  3. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Lovlig sent svar fra meg på denne, men DNB har periodisk kampanje med Power, hvor man får 20-25% kickback for kjøp med mastercard. Power har også apple-produkter. Har du i tillegg eurobonus tilknyttet mastercardet så får du jo både kickbacken OG masse poeng.
     
    Upsaker liker dette
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,735
    Likes mottatt:
    21,927
    Bonuspoeng:
    293
    Det stemmer, men jeg har ikke DNB MasterCard.
     
  5. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg mener å ha lest at tidligere DNB + Power + MC kampanje ikke gjelder Apple produkter eller utvalgte Apple produkter.
     
  6. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Forresten så har jeg svært dårlig erfaring med nettbutikken 12bildeler.no! Jeg var på jakt etter en jekk til hjulskift og lette rundt på ViaTrumf etter en butikk som selger dette. Eneste jeg fant var 12bildeler så jeg kjørte på (var skeptisk pga. dårlig nettbutikk osv. men er man bonusjeger så...). Bestilte jekk + trekk til dekkene som blir stående ubrukt den 22.05. Først en liten måned senere dukket dekk-trekkene opp, dagen etter en mail med forventet leveringstidspunkt på jekken.
    I slutten av juli så jeg at bonusen på viatrumf fikk endret status til Avvist, og de sier på telefon at bestillingen er kansellert. De har ikke sendt noen bekreftelse på dette til meg, og jeg har enda fått returnert pengene mine. Har purret opp tre ganger nå uten hell..
     
  7. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    Har brukt å være max 1 Apple-produkt pr kunde tror jeg.
     
  8. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,302
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg benyttet meg av DNB-Kampanjen hos Power før påske, og sparte ca. 3000 på MC + at det var priskrig på den MacBook jeg kjøpte akkurat da. Samlet sparte jeg i underkant av 6000 mener jeg å huske...
     
  9. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,623
    Likes mottatt:
    34,797
    Bonuspoeng:
    293
    Et annet alternativ er jo å sjekke kjedebutikkene på pris, og så lete igjennom butikkene og spørre etter en Mac som er levert inn igjen. Hvis du i tillegg pruter på den prisen produktet er satt ned til kan du gjøre et godt kjøp. så sitter du heller igjen med en god slum cash å kjøpe flybillett ( eller bonuspoeng) med.
     
  10. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg blir matt av det opplegget med ViaTrumf og Hotels.com. Fikk en mail med tilbud om bonus på ViaTrumf (hvor også rewardsnetter ble beregnet), men så avvises poengene, uten noe nærmere forklaring. Og muligheten til å klage er jo dårlig, om du slipper igjennom nåløyet og FÅR LOV til å kontakte dem (!!!!), så forbeholder de seg 90 dager på å svare...

    Hva slags kundebehandling er dette, da???? Begynner å bli bra lei organisasjoner som ser ut til å mene det er legitimt å pisse på kundene, ved nærmest å gjøre seg utilgjengelige!
     
  11. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Min erfaring er at det er håpløst å klage på ViaTrumf. Det virker ikke som om det er så mye de kan gjøre annet enn å få bekreftet at det ikke kommer noe bonus. Du kan sjekke posten jeg har skrevet angående hva man bør gjøre for å øke sjansene for suksess og se om det bringer deg noe bedre lykke i fremtiden.
     
    Brunello liker dette
  12. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Alle mine klager hos ViaTrumf har ført frem, men det tok sin tid.. Dog er det lenge siden jeg trengte å klage nå heldigvis! :)
     
  13. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,831
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har en sak som snart feirer ettårs-jubileum. De har sluttet å svare på mine mail-purringer. Sender en annenhver måned da siden det er 7000 poeng det er snakk om :)
     
    kalleballer liker dette
  14. stensth

    stensth Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Ser ut som at buggen med DustinHome er funnet :(
     
  15. krsper

    krsper Medlem

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    120
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg har endel bookinger fremover på Nordic Choice, har akkurat blitt medlem av Trumf/ViaTrumf. Er det noen måte å få disse oppholdene koblet mot ViaTrumf ?

    I tillegg: vanligvis betaler jeg oppholdet på selve hotellet, vil dette fungere med ViaTrumf eller må man betale v/booking for at det får effekt ?
     
  16. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,119
    Likes mottatt:
    1,846
    Bonuspoeng:
    113
    Etteregistrering er ikke mulig.

    Betale på hotellet går bra.
     
  17. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Du må nok kansellere og booke på nytt.. Betale på hotellet bør gå bra.
     
  18. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    312
    Likes mottatt:
    565
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har fått registrert bestillinger gjennom Agoda? Jeg og en kompis har hver vår som ikke er synlig i transaksjonsoversikten, men å klage tar jo år og dag. Ganske kjipt, for det hadde vært kjekt å få trumfpoeng på nær sagt alle flybookinger.
     
  19. TJT

    TJT Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
    Hei Bonusjegere,

    Nå som det er trippel trumf torsdag i morgen trenger jeg noen gode tips.

    Hvordan ser handlingen deres ut på trippel trumf torsdager? Handler dere alt mulig dere ikke har bruk for og kaster etterhvert?

    Tenker at det er mest lønnsomt å handle frukt og grønt på kiwi med kiwi pluss, eller?
     
    kaijoar liker dette
  20. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Bare surr med Agoda. Har bestilt mange ganger, ikke fått det registrert en eneste gang. Besøkene mine registreres ikke engang i ViaTrumf sin logg, slik som med andre partnere.

    Grenser mot useriøst.
     

Del denne siden