Det er natt, og de snorkes rundt forbi på det store sykehjemmet. Klokken har nettopp passert 3 på morgenen så når får både pasientnære og labratorie fjerne analysemaskiner kjørt seg slik at morgendagens legeteam skal kunne ta bedre beslutninger.
En stille natt, kanskje like greit for en som de siste årene er blitt mer vant til å snu døgnet etter en flyvninger.
En stille natt gir også muligheter. Nytt google docs med forslag til tidsbruk i Panama har begynt å ta form.
Jeg har også funnet ut at det følge SAS appen er LN-RKP, min gamle heltinne som har tatt meg både flest flyvninger og lengst distanse med SAS.
Det er også det flyet som suverent har tjent inn mest EB poeng for meg. Med tanke på at reisene har vært for to personer og alltid har gitt en god slump poeng tilbake etter klage. Har skrevet det før og skriver det igjen. Hu skulle blitt stående i stallen en stund til.
Også har det vært tid til å bygge strukturen rundt et sikkert alt for skravlende og langt reisebrev..
Dagens T er T-4 : Snart skal det flys et stykke på veien til rødvinssmaking : Rødvin som skal boble og som skal smakes med lokalt laget Gelato.
Nok et stykke viktig kunnskap fra forum altså.
Så takk til alle som bidrar, han en flott dag hvor en du nå skal på en tirsdag som kanskje kan bli magisk for deg?
Last edited: 28. febr 2023