God morgen fra arbeidslivet. En time igjen av nattskift i prosessindustrien. Trippeltrumf i dag, og en natt igjen før helgefri. Blir enda en tur på Risør hotell i helga, deilig.. Ha en flott dag
God morgen! Her skal solen skinne i dag, og jeg skal være inne hele dagen og holde kurs. Vi har iallfall vinduer! Nå er det på tide med litt kaffe, før dagen kan starte. Håper alle andre holder seg hjemme i dag, så jeg ikke får så mye kø på vei til jobb. Ønsker alle en finfin dag!
God morgen! Første dagen på kontoret på evigheter. Først var jeg jo på Mallorca en uke og så var det jo en haug med røde dager og så ble jeg syk. Blir deilig å være litt "voksen" Fri igjen i morgen, før permisjonen er helt over i neste uke. Fortsatt er det tørke på bonusbilletter (iallfall med mine søkemetoder ) så om noen finner t/r OSL-BKK 2 uker i november og/eller januar-februar betaler jeg godt
God morgen alle IF-ere Når jeg brukte restaurant kupongen i Gøteborg I helgen, endte jeg med en regning på 3kroner. Trykket 10%tips og tenkte ikke over det før jeg møtte blikket og smilet til bartenderen Ha en strålende TTT alle bonusnisser
God morgen fra flytoget, ankomst OSL om litt. Ferden i dag går til København for en liten miniferie, det blir bra!
God morgon frå eit Teamsmøte i eit solbadande Florøida. Vi nærmar oss helg og når den kjem er det berre tre veker att til sommarferien og langtur Her må det visst handlast inn ny badebukse, solbriller og solkrem Eg jobbar med nokon hedningar som har møte i kantina klokka 0800 om morgonen og eg er soleis avskoren frå å komme meg til traktaren
God morgen fra Oslo-ish! Kjørte sørover på Mosseveien og fikk sett dette infamøse skipet der det ligger i Bundefjorden. Greit nok at det per def. er et stort skip, men skjønner ikke helt den store oppstandelsen altså... Ha en bra en!
God morgen fra innlands-loungen. Ingen folk i security, så den gikk på null komma svisj. På vei til KKN, men med hel 8 flights, så må det bli en stop-over i Tromsø for en bedre middag i kveld.
Goooooooooooodddddddd morgen. T- 7 ahhhhhhhhhh ut å fly, litt bobler, og en feit Dodge å råne med + Fruen og kidza da... TTT idag, må handles for litt påfyll til EB binga, men hei er jo Avios binga en må fylle på... Ha en super duper TTT idag folkens, la det hamstres!
Morn fra Heathrow express, avd business first. Blir godt å komme hjem igjen. Det blir en enkel rute, bare et flybytte i Oslo. Så bytte til bil, svippe innom Kiwi på vei hjem og da kan jeg endelig finne godstolen min. Fungerende godstol for oppholdet her har vært Concordestolen på Sussex Arms, ikke feil det heller. Fikk en klem fra vartender da vi dro i går til og med. Ha en flott dag!
God ettermiddag fra Seoul, passelig jet-lagged så våknet først nå i 16draget selv om klokka har prøvd å få meg våken med 9 minutters intervaller siden 15blank. Blir en liten rusling etter noen medikamenter, fruen har sendt med meg noen kranglevorne basilusker, før den blir noen timer lounging og bingen igjen. QR «roter det til» før hjemreisen i morgen, de har 2-2-2 LOPA og ikke Q-Suites nå plutselig. Før håpe det bare er lureri, om ikke så går vel det også.
God morgen fra Sølvbyen. Første TTT-runde gikk etter hukommelsen. Nå må jeg sjekke hva vi egentlig trenger. Ha en fin og effektiv dag, alle IFere!
På LHR kan de priority boarding! Boarding for gruppe C-E startet og de som har A og B kunne bli sittende. Etter at de hadde scannet inn en del av statusløse go passasjerene, åpnet de for boarding for gruppe A og B. Vi gikk forbi de som sto i en innhengning og kom ombord som noen av de første. Små gleder i hverdagen når noe funker som det skal
Med fare for å gjennta meg selv, dette er den soleklart beste IC Club Loungen jeg har vært på når det kommer til mat;
Er vel den evige frykten en må leve med om har en QR booking i reiseplanen sin... Lovnader om Q, som ender med dessverre noe helt annet. Er vel manko på nok fly skroger utrustet med korrekt inventar
I følge ein av mine amerikanske vener med anar i Latin-Amerika er mat frå Taco Bell den einaste maten som er av ein høgare kvalitet når den går ut av kroppen enn når den går inn...