Tirsdag, har akkurat ankommet Hoi An Vietnam, hvor jeg og en kompis er booket inn for ei uke, nydelig plass vil jeg si
God morgen, Hoi An er fint. Var der en tur i November 23 mens på en liten rundreise i Vietnam. Kos dere masse
God morgen fra hjemmekontoret! T-3 Guttetur til Tokyo. Godt vi sitter nære piloten Ha en fin tirsdag alle IF-ere
God morgon frå Comfort Hotel på BGO. No skal eg straks ete hotellfrukost før eg skal pakke saman sysakene mine og vase bort til terminalen. Tre flygingar og (minst) to loungar skal vitjast i dag. Dette skal bli kjekt!
God formiddag fra Grenland 18 minus- Fikk etter mye ball og tre telefoner til SAS, bestilt en guttetur for to til BOS i mai i biz. Utreise lørdag og hjem mandag. 120k poeng med min FP, og hans poeng fra pointsharing. Jeg betalte avgifter og 2/3 av hotelloppholdet. God deal for begge syns vi Ha en frostfri dag
God morgen fra hjemmekontoret. To dager til avreise mot Afrika, siste rest på pakkelisten må anskaffes i løpet av kvelden, blant annet får en se om det er mulig å oppdrive noe myggspray, kanskje ikke det det selges mest av for tiden...
God morgen fra minus 5 og lett snødrev i Haugesund. Lenge siden jeg var aktiv her på forumet, men har nå "fulgt med". Etter et aktivt år i Hardanger i prosessindustrien som kontraktør blir det fint å starte opp igjen som fast ansatt innen O&G og havvind i slutten av måneden (første faste jobben siden 2015). Men først; 10 dager i Østerrike fra og med fredag morgen denne uka, på jakt etter litt hvitt pudder. I går meldte Yr minus 20 i Bad Gastein by lørdag og søndag, men nå har de moderert seg til minus 14 ser jeg. Ønsker alle en fortreffelig fin tirsdag.
Morn! Starter dagen med hjemmekontor til lunsj, så blir det en tur på bortekontor påfulgt av bar. Dette blir bra! Det som også blir bra er at SAS åpner en rute til Atlanta (https://insideflyer.no/forums/threads/sas-med-rute-til-atlanta.20272/), som gjør det veldig mye lettere å komme seg til Nashville, som er en av mine favorittbyer på andre siden av dammen. Er ikke veldig glad i countrymusikk, men atmosfæren i byen er bare helt fantastisk. Muligens jeg er blitt litt preget av noen jobbturer, men samme det. Kjekt med en ny rute er det uansett! Ha en herlig tirsdag
Goooooooooooood morning Spekulerer i mye rart om dagen. Mye fristende F turer på gang hos folket. T-10 en aldri så liten svipptur over dammen. Kanskje vi ser Trumpe nissen? Kanskje vi ser "gradpa" -20 grader er passe motivasjon for å finne noen nye reiser. Ha en flott tirsdag både i luften som på bakken, i F eller på kontorstolen.
God morgen fra Syden. Skikkelig bergensvær ved ankomst i går kveld så bassenget er stengt i dag, så ble ikke noe morgentrim. Logisk! Lei allerede, må prøve å rekke hjemreise i morgen isf torsdag
Minus 17 grader i dag. Frister ikke veldig med sykkel nå kjenner jeg. Om dagen er bra rundt forbi. Så er det bra. Bilen ble stjålet i går, men er foreløpig ikke beveget seg gjennom en bomring. Med brikke eller mine skilt. Hva gjøre en så for å finne tilbake en bil som har minimal verdi i kroner. Men stor bruksverdi? Ikke tipp topp stemning i heimen her altså. Men, det blir mindre og mindre T til avreise. Og ting som sightseeing og visum faller sakte på plass.
God morgen fra Ålesund. Skal nå sove hjemme i over 2 uker sammenhengende for første gang siden juli (og siste gang før det var i 2021). Må prøve å få gjort litt utsatt hjemmetjeneste, og få en treningsdag eller to i bakken før skiferie T-14 OSL for konsert T-20 MUC -> Bischofshofen/Bad Gastein Har sett det har vært veldig kaldt der, og så plutselig varmt (+11 meldt neste onsdag). Spent på hvordan det blir når jeg skal reise om 3 uker.
God ettermiddag fra kontoret. Her er det travelt i dag, så det er blitt litt for lite tid på IF på undertegnede. Har gått glipp av spenningen hos @Sunnfjordingen (som forsåvidt ikke er over ennå), og jeg har masse uleste tråder. Ikke bra. Heller ikke bra at det er blitt mer enn 20 kuldegrader heller, for nå har vannet frosset i nordfløyen igjen. Til helgen blir det varmegrader, så da kan vi vaske klær igjen, kanskje. Det renner inn med Trumf-poeng om dagen, noen rydder visst i backloggen. Så da tok jeg grep og booket en tur til LAX i desember. Det begynner å bli tradisjon å reise med @runese før jul. Ha en fin dag!
God ettermiddag fra SK315 på vei til OSL. Første tur som LTG i dag, med dagstur til Haugesund. Skuffende lite endring fra tidligere turer som vanlig gull Men godt å få i gang reiseåret. Må se om jeg ikke kommer meg lengre neste gang. Ha en fin ettermiddag!